کد خبر: 1042208
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

رپورتاژ آگهی/ شرکت ال جی سال‌هاست که توانایی خود را در تولید محصولات الکتریکی با کیفیت برای مشتریان به اثبات رسانده است. این شرکت، تنوع کار خود را بیشتر صرف کولرهای گازی کرده است و در این زمینه تولیدات فراوانی را به بازار ارائه داده است. 12 میلیون دستگاه در سال جزو تولیدات این شرکت می‌باشد.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی قیمت جدید شهر بانه از فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

یکی از تولیدات شرکت ال جی، کولر گازی 18000 ال جی است. کولرگازی 18 هزار ال جی جزو کولرهای کم‌مصرف شرکت ال جی می‌باشد که به نسبت کولرهای هم‌رده، جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشد تا ویژگی‌های آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

این روزها با شدت‌گرفتن گرمای هوا، کولرها جزو دستگاه‌های موردپسند و مجذوب‌کننده افراد قرار گرفته‌اند و استفاده از این کولرهای گازی در برخی منازل و همچنین ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است. این کولرها مدل‌های متفاوتی دارند و در دو حالت سرمایشی و گرمایشی روانة بازار شده‌اند.

به طور معمول، کولرهای گازی دارای دو قسمت داخلی و خارجی هستند که هر یک از این قسمت‌ها وظایف خاص خود را برعهده دارند و موظف به انجام آن هستند. قسمت خارجی دستگاه، عمل خنک‌کردن و خنک نگه‌داشتن گاز را برعهده دارد. این قسمت از دستگاه در خارج از اتاق قرار می‌گیرد و متصل به پنل داخلی است که بر روی یک‌پایه نصب می‌شود و جنس بدنه آن فلزی است.

اما قسمت داخلی کمی متفاوت است و دقیقاً در جایی که شما قصد نصب کولر را دارید نصب می‌شود و به شما امکان کنترل تنظیمات دستگاه را می‌دهد و می‌توانید دستگاه را از این قسمت خاموش و یا روشن نمایید.

طراحی و ظاهر اسپلیت 18 هزار ال جی

محصولات شرکت ال جی همگی از ظاهر زیبایی بهره‌مند هستند و می‌توان گفت شرکت ال جی در زمینه طراحی ظاهر محصولاتش موفق عمل کرده است. کولرگازی 18 هزار ال جی به‌گونه‌ای طراحی شده است که ظاهری همه‌پسند دارد.

این محصول به‌راحتی با دکوراسیون محل نصب است می‌شود و از نظر ظاهری هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد. از طرف دیگر این محصول وزن مناسبی دارد و ابعاد آن به‌گونه‌ای است که به‌راحتی در محلی که می‌خواهید، نصب می‌شود.

بررسی وجود کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R410a در کولرگازی ال جی

وجود سیستم اینورتر در برخی محصولات باعث کم‌مصرف شدن این محصولات می‌شود. کولرگازی ال جی 18000 هزار  نیز از این سیستم بهره می‌برد. همین امر باعث کم‌مصرف شدن این کولرگازی شده است و از طرفی هم این کولرگازی بسیار مدرن و هوشمند است و دارای سیستم اسمارت می‌باشد.

وجود سیستم اینورتر، 60% از مصرف برق را کاهش می‌دهد و سیستم اسمارت هوشمند در این کولر نیز موجب کاهش 13% مصرف برق می‌شود که در کنار هم 73% از مصرف انرژی کولر ال جی 18 هزار را کاهش می‌دهند و به همین دلیل گرید انرژی این کولرگازی A+++ می‌باشد. لازم به ذکر است که گاز مبرد مورداستفاده در این کولر، از نوع R410 می‌باشد.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی قیمت جدید شهر بانه از فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

کمپرسور اینورتر چیست؟

در مدل‌های قدیمی کولرهای گازی اگر مکانی که کولرگازی در آن نصب بود بیش از اندازه خنک می‌شد، در این حالت فرد مجبور بود کولر را خاموش کند تا از افزایش سرما جلوگیری کند. پس از گذشت چند ساعت باز دمای محیط افزایش پیدا می‌کرد و این امر فرد را مجبور به روشن‌کردن کولر می‌ساخت که این فرایند در کولرهای گازی قدیمی، باعث افزایش بیش از حد مصرف انرژی می‌شد.

اما این موضوع در نسل جدید کولرهای گازی به طور کامل حل شده است. وجود برد دی سی اینورتر در کولرهای گازی نسل جدید به‌صورت خودکار دما را کنترل می‌کند و در صورت سرد شدن بیش از حد محیط، دور موتور را کاهش می‌دهد. در صورت رسیدن دمای محیط به حالت عادی، دور موتور افزایش می‌یابد و دوباره کولر شروع به کار می‌کند و این‌گونه است که مصرف انرژی در کولرهای نسل جدید تا 60 درصد کاهش پیدا کرده است.

گاز مبرد R410a چیست؟

گازی که در مدل‌های قدیمی‌تر کولرهای گازی استفاده می‌شد علاوه بر اینکه برای محیط‌زیست بسیار خطرناک بود و اثرات مخربی بر روی لایه اوزون می‌گذاشت، بازده پایینی نیز در جذب گرما داشت. اما در کولرهای نسل جدید با استفاده از گاز مبرد R410، این موضوع حل و بازده کولرگازی نیز افزایش‌یافته است.

سیستم هوشمند اسمارت چیست؟

این سیستم، تکنولوژی بکار رفته در کولرهای گازی است که به‌خودی‌خود می‌تواند در کاهش مصرف برق به میزان 13% تأثیرگذار باشد. اما در این میان سؤالی پیش می‌آید که چگونه سیستم اسمارت، مصرف برق را تا این میزان کاهش می‌دهد؟

این سیستم با استفاده از اشعه ماورا بنفش میزان حرارت دمای افراد حاضر در محیط را اسکن می‌کند و همچنین می‌تواند تعداد افراد حاضر را تشخیص دهد. در این صورت اگر افرادی به اتاق اضافه شوند و یا از محیط خارج شوند سیستم هوشمند تعداد را اسکن کرده و باتوجه‌به کاهش یا افزایش افراد، دور موتور را کم یا زیاد می‌کند. با وجود چنین سیستمی این محصول مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

کم‌مصرف و کم‌صدا!

وجود کمپرسور اینورتر در کولر گازی 18000 ال جی تنها در کاهش میزان مصرف انرژی آن تأثیر نمی‌گذارد، بلکه میزان صدای دستگاه را نیز کاهش می‌دهد. به‌گونه‌ای که در هنگام روشن شدن، دستگاه خاموش به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی کولرگازی 18000 ال جی

لوازم جانبی

ریموت کنترل: دارد
دفترچه راهنما: دارد
اقلام همراه کولرگازی: کابل‌های اتصال، کنترل از راه دور، باطری مخصوص کنترل، دفترچه تلفن، 5 متر لوله رفت‌وبرگشت

مشخصات کلی

تکنولوژی اینورتر: دارد
رتبه انرژی: A+++
گاز خنک‌کننده: R410a دارد
میزان سروصدا: کم
نوع: اسپلیت
نوع آب‌وهوای سازگار: معتدل

ظرفیت‌ها

ظرفیت سرمایش: (Btu/hr) 18000
ظرفیت گرمایش: (Btu/hr) 18000

سایر مشخصات

سرعت فن: 2 سرعته
قابلیت اینورتر: دارد
نصب قابل تغییر: دارد
پنل قابل شست‌وشو: دارد
فیلتر یون بوزدایی بادوام: دارد
نمایشگر دما: دارد
تایمر برنامه: دارد
جریان هوای چند طرفه: دارد
شروع به کار مجدد خودکار: دارد
تنظیم خودکار جریان هوا: دارد
قابلیت تنظیم سرعت: دارد
طول سیم: 5 متر

ابعاد و وزن

ابعاد پنل داخلی (میلیمتر): (H/W/D) 320x1120x220
ابعاد پنل خارجی (میلیمتر): (H/W/D) 535x695x250
وزن پنل داخلی: 16 کیلوگرم

قیمت کولر گازی 30000 گری چقدر است؟

قطعا می دانید که کولر گازی و محصولات مشابه آن به دلیل تغییر ارز مدام در حال تغییر قیمت هستند، از این رو برای آن که بتوانید مناسب ترین قیمت این محصول را به دست آورید می توانید با ما در تاپ فروش ارتباط تلفنی برقرار کرده و نسبت به تغییرات این محصول اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی قیمت جدید شهر بانه از فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

همه چیز درباره سیستم دی سی اینورتر

آیا تا به حال نام سیستم دی سی اینورتر را شنیده اید؟ آیا می دانید این سیستم به چه میزان می تواند محیط بسیار مناسبی را برای شما در کنار کاهش مصرف برق و انرژی فراهم آورد؟ بله، درست شنیدید! کاهش مصرف برق و انرژی و آن هم به میزان 60 درصد!!! اما چطور؟

سیستم دی سی اینورتر یکی از سیستم های بسیار جذاب و منحصر به فرد در کولرهای گازی نسل جدید می باشد که کولر گازی 30000 گری از این قاعده مستثنی نبوده و چنین قابلیتی در تمامی محصولات این خانواده قرار گرفته است اما با استفاده زا سیستم دی سی اینورتر چگونه می توان به این میزان در کاهش مصرف برق  و انرژی صرفه جویی را انجام داد؟

می خواهیم این مورد با مثال برای شما عزیزان شفاف و واضح کنم، به عنوان مثال توجه داشته باشید که در طول روز و در یک فصل گرم تابستانی یا زمستانی شما در حال استفاده از محصول خود هستید، حال پس از روشن نمودن اولیه و پس از استفاده چند ساعته از این محصول احساس می کنید اتاق و یا محیط شما به اندازه کافی خنک و یا گرم شده است. (خنک برای فصل تابستان و گرم برای فصل زمستان) برای این منظور شما کنترل دستگاه را برداشته و کولر را برای مدت 1 الی دو ساعت خاموش می کنید تا دمای محیط به دمای اولیه برسد. حال شما محیطی را در دسترس خود دارید که در ابتدا بسیار گرم و یا بسیار سرد شده بود اما حالا به دمای محیط بازگشته و شما نیاز دارید برای افزایش دما مجدد دستگاه را روشن کنید، کنترل را برداشته و دستگاه را روشن می کنید.

قیمت کولرگازی ال جی و گری شهر بانه از سایت تاپ فروش

اگر شما هم قصد خرید کولر از بانه را دارید میتوانید بهترین محصولات روز بازار ایران را با بهترین قیمت از سایت اینترنتی تاپ فروش به نشانی (https://topfroosh.com/) خریداری و درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار