کد خبر: 1042163
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
فرماندار تبریز
فرماندار تبریز گفت: ۵۶۸ نفر از چهار شهر این شهرستان برای ورود به عرصه رقابت ششمین دوره شوراهای اسلامی ثبت نام کردند.

بهروز مهدوی  اعلام کرد: از این تعداد ۵۶۱ نفر داوطلب ورود به شواری شهر تبریز، ۲۱ نفر خسروشاه، ۲۲ نفر سردرود و ۲۴ نفر باسمنج هستند.

وی اظهار کرد: از کل ثبت نام کننده ها ۴۷۸ نفر معادل ۸۴ درصد مرد و ۹۰ نفر معادل ۱۶ درصد زن هستند .

مهدوی ادامه داد: ۳۴ داوطلب دارای مدرک تحصیلی دکترا ، ۲۱۱ نفر کارشناسی ارشد ، ۲۳۳ نفر کارشناسی، ۲ نفر کاردانی، یک نفر دیپلم و ۱۰ نفر حوزوی هستند.

وی با اشاره به اینکه اسامی ثبت نام کننده ها به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ارسال می شود، گفت: هیات نظارت تا هفتم اردیبهشت نتیجه تایید صلاحیت نامزدها را به فرمانداری اعلام کند و هشتم اردیبهشت به داوطلبان اطلاع می دهیم .

وی با اشاره به اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده چهار روز فرصت شکایت به هیات نظارت استان را خواهند داشت، گفت: تا ۲۴ اردیبهشت نتیجه قطعی تایید صلاحیت شده ها اعلام می شود.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مهلت تبلیغات دور ششم شوراهای شهر و روستا ۲۰ تا ۲۷ خرداد است، خاطرنشان کرد: ۲۷ خرداد تبلیغات ممنوع است و ۲۸ خرداد انتخابات برگزار می شود .

مهدوی اعلام کرد: صندوق های الکترونیکی برای انتخابات این دوره در تبریز در نظر گرفته شده است و رای دهنده ها می توانند به صورت الکترونیکی بر اساس کد چهار رقمی هر داوطلب در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر