کد خبر: 1042161
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بر اساس ابلاغیه دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا، هرگونه اسکان در مدارس و اماکن دولتی، برپایی چادر در بوستان‌ها و مراکز تفریحی و کمپ‌ها در تعطیلات نوروزی ممنوع الست.

محسن نریمان  در نشست کمیته ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس افزود: فعالیت های ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه بر اساس رنگ بندی شهرها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی بین کمیته های ستاد در جهت پیشبرد امور و رعاییت پروتکل ها، آمادگی کامل تمامی کمیته ها را در جهت خدمات رسانی به ارسوندان و گردشگران را خواستار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز گزارشی از اقدامات و جلسات برگزار شده در خصوص ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر ارس مبنی بر برگزاری جلسات ستاد با مسئولین کمیته های عضو ستاد سازمان قبل از ابلاغ دستورالعمل هماهنگی اجرایی مدیریت و مسئولیت پذیری سفرهای نوروزی در شرایط کرونا ارائه کرد.

 

در این جلسه مقرر شد کمیته های  نظارت بر تاسیسات گردشگری، خدمات بهداشتی و سلامت و تنظیم بازار، نظارت مستمر بر فعالیت کلیه اصناف، تاسیسات گردشگری اعم از مراکز پذیرایی و اقامتی نسبت به رعایت مفاد دستورالعمل های هماهنگی  اجرایی مدیریت و مسئولیت پذیری سفرهای نوروزی ابلاغی از سوی وزارت کشور داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر