کد خبر: 1042133
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
علیرضا قاری‌قران گفت: در سالجاری 136 نشست کمیسیون ماده 5 برگزار شده که پس از بررسی پرونده‌ها، 783 مصوبه داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اصفهان روز گذشته به ریاست استاندار و با حضور علیرضا قاری‌قران مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه اظهارکرد: 509 مورد از موارد جاری شهرهای استان در این کارگروه مطرح شد و  مورد بررسی قرار گرفت همچنین در رابطه با این موارد اتخاذ تصمیم شد.

وی با بیان اینکه 444 مورد از موارد مطرح شده، مرتبط با طرح های وابسته کشاورزی بود عنوان کرد: تعیین و یا تغییر پهنه‌های کشاورزی، تعیین کاربری (کارگاهی، مجموعه‌ها، مراکز تفریحی ورزشی، درمانی، انبار، خدمات زیر بنایی و ...) و تعیین محدوده 31 روستا در شهرستان‌های مختلف استان از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: همچنین رسیدگی لازم در رابطه با گزارش تشخیص برنامه طرح جامع شهر اصفهان، محدوده طرح تفصیلی شهر دهاقان، حریم طرح هادی شهر طرقرود بعمل آمد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۳۶ نشست کمیسیون ماده ۵ برگزار شده که ۷۸۳ مصوبه داشته است اظهار کرد:در یکسال اخیر شش نشست کارگروه با ۸۸۲ مصوبه، ۱۹ نشست گروه کاری تلفیق زیربنایی با یکهزار و ۳۳۶ مصوبه و تعداد هفت نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با ۷۸۹ مصوبه برگزار شده است.

قاری‌قرآن بیان داشت: وظیفه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان شامل بررسی و ارائه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین نامه مربوط به استفاده از اراضی و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها، طرح‌های هادی و جامع شهرها و...می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار