کد خبر: 1042081
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
حال و هوای انتخاباتی کاربران شبکه‌های اجتماعی
با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بحث‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم بر سر انتخابات اوج گرفته است. گروهی به دنبال شخص خاصی تبلیغات می‌کنند و گروهی دیگر با ذکر شاخص‌هایی به دنبال انتخاب اصلاح و هدایت جریان انتخاباتی هستند. کاندیدا‌ها مشترکاً تأکید دارند که رئیس‌جمهور آینده باید شخصیتی قوی در اقتصاد باشد که با کلان‌نگری بتواند مشکلات کشور را حل کند و منافع ملی را فدای منافع شخصی و جناحی نکند

جوان آنلاین: با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بحث‌ها در شبکه‌های اجتماعی هم بر سر انتخابات اوج گرفته است. گروهی به دنبال شخص خاصی تبلیغات می‌کنند و گروهی دیگر با ذکر شاخص‌هایی به دنبال انتخاب اصلاح و هدایت جریان انتخاباتی هستند. کاندیدا‌ها مشترکاً تأکید دارند که رئیس‌جمهور آینده باید شخصیتی قوی در اقتصاد باشد که با کلان‌نگری بتواند مشکلات کشور را حل کند و منافع ملی را فدای منافع شخصی و جناحی نکند. کاربران همچنین از کاندیدا‌هایی که در حال کار برای حضور در انتخابات هستند، خواستند از هم‌اکنون به‌گونه‌ای وعده‌های خود را بیان کنند که پس از رأی آوردن شرمنده مردم نشوند و اعتماد مردم را سلب نکنند. در ادامه بخشی از این واکنش‌ها را می‌خوانید.

 
رضا اسدی‌فرد:

هر چی فکر کردم که مهم‌ترین ویژگی یک کاندیدای خوب برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ چی باید بشه؟ چیزی به ذهنم نرسید جز انسان بودن! انسان دروغ نمی‌گوید؛ وقتی اشتباه کرد، عذرخواهی می‌کند و بر اشتباه خود پافشاری نمی‌کند و منافع کشورش را فدای منافع شخصی و گروهی‌اش نمی‌کند و...

رحمان قهرمان‌پور:

ائتلاف‌های سیاسی پیشا‌انتخاباتی نشانه گرم‌تر شدن تنور انتخابات و عزم یک جریان سیاسی برای پیروزی است. هنوز هیچ ائتلاف انتخاباتی در ایران شکل نگرفته است که گویای قطبش سیاسی از یکسو و دشواری پیروزی از سوی دیگر است. آیا شگفتی‌ساز‌ها بر نامزد‌های نام و نشان‌دار غالب می‌شوند؟

محمد رستم‌پور:

تحلیل با توهم فرق دارد. تحلیل ریشه در علم دارد و توهم از جهل برمی‌خیزد. تحلیلگر جست‌وجو می‌کند و به شنیده‌ها اکتفا نمی‌کند. متوهم به شایعات اعتیاد دارد. مشاور متوهم، کاندیدای متوهم می‌سازد و کاندیدای متوهم، مشاور متوهم می‌پسندد.

اکبر نبوی:

تقریباً همه کسانی‌که نام‌شان تاکنون به عنوان نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح می‌شود، جزء‌نگر، تقلیل‌گرا و تاکتیک‌محور هستند. شرایط خاص و خطیر کشور، رئیس‌جمهوری می‌خواهد پروسه‌محور، برنامه‌گرا، دارای تفکر راهبردی و معتقد به دفاع تهاجمی فعال.

مرتضی فیروزآبادی:

رئیس‌جمهور باید بداند تورم را چگونه مهار کند: کنترل کسری بودجه دولت؟ کنترل نقدینگی؟ هدایت نقدینگی؟ استقلال بانک مرکزی از دولت؟ استقلال بانک مرکزی از بانک‌های خصوصی؟ اگر همه هم درست باشد، رئیس‌جمهور باید بتواند اولویت را انتخاب کند. والا تورم باقی خواهد ماند.
 
سید‌پویان حسین‌پور:

یک عده به طمع سر سفره قدرت نشستن، امروز و اینجا هر خط قرمزی را رد می‌کنند، فردای انتخابات هم کلا پِی نقد کردن چک‌ها و وعده‌ها می‌روند و باز ما هستیم که باید با چلغوز‌های ضدانقلاب دست به یقه بمانیم... این‌ها امروز به همه چیز آتش می‌زنند، فردا که به دود رسید، مصیبتش سهم ماست!

محمد کرمانی:

از عزیزانی که حالا برای انتخابات ریاست جمهوری دور برداشته‌اند و تلاش می‌کنند خود را در چشم مردم جلوه دهند، خواهش می‌کنم وعده‌هایی ندهند که فردا روزی شرمنده ملت شوند. همین‌طوری که اعتماد مردم از قوه مجریه سلب شده است شما دیگر از الان تیشه را تیز نکنید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
امان از مشاوران متوهم نامزد‌های ریاست جمهوری!؟؟؟
امان از رئیس جمهور متوهم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار