کد خبر: 1042021
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
عصائب اهل الحق اعلام کرد
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که یک تیم اماراتی برای مدیریت سرویس اطلاعات عراق وارد این کشور شده است. با این حال دستگاه اطلاعات عراق ضمن رد سخنان وی، این اظهارات را در راستای اهداف سیاسی دانسته و آنچه را در وزارت اطلاعات رخ داده، اقدامی قانونی اعلام کرده است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: قیس خزعلی روز یک شنبه با استناد به اطلاعاتی که منابع آگاه در اختیار وی گذاشته بودند، در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که آیا عراق به این درجه از ضعف رسیده است؟ آیا انتقال ۳۰۰ پرسنل از سرویس اطلاعات به گمرکات مرزی ارتباطی با آمدن این تیم دارد؟ آیا این طور نیست که هر بار که اماراتی‌ها وارد دهکده‌ای شده‌اند آن را خراب کرده‌اند؛ کاری که در یمن و لیبی کردند؟ خزعلی در ادامه نوشت: «حجم توطئه علیه عراق چقدر است؟ تا چه حد اقدامات برای انجام این توطئه‌ها در دوره اخیر سرعت یافته است و چقدر مجریان توطئه گستاخ هستند؟ دلیل این سکوت و بی‌تفاوتی در قبال این موضوع را نمی‌دانم. آنچه از مدت‌ها قبل در حال رخ دادن است، خطرناک است و آینده کشور را تهدید می‌کند.»

دستگاه اطلاعات ملی عراق روز دو شنبه با انتشار بیانیه‌ای رسمی، این اظهارات را سیاسی و با هدف تعرض به اعتبار این دستگاه و خدشه به کرامت و میهن‌پرستی مقامات آن ارزیابی کرده است.

در این بیانیه آمده است که مقامات و پرسنل این دستگاه در هر موقعیتی که باشند سربازان وفادار میهن‌شان هستند و جابه‌جایی اداری مورد اشاره با معیار‌های ملی و حرفه‌ای و به درخواست سازمان گذرگاه‌های مرزی کشور و از کانال‌های صحیح و پس از بررسی‌های لازم انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار