کد خبر: 1041942
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
ایرانی باید پوشاک تولید داخل فاخر بپوشد؛
چگنی، مدیرعامل زاگرس پوش با تاکید بر ویژگی های اصیل این برند و سهم رو به گسترش آن در بازار پوشاک فاخر کشور، از افتتاح شعبه جدید زاگرس پوش در بازار بزرگ ایران مال خبر داد.

​سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بنابر اعلام زاگرس پوش، زاگرس پوش برند نام آشنا و مطرح پوشاک ایرانی در سال های اخیر با درخشش در بازار مورد استقبال گسترده اقشار مختلف قرار گرفته و جایگاه خود را در بین برندهای شناخته شده کشور تثبیت کرده است.

رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در آستانه افتتاح فروشگاه جدید این شرکت در بازار بزرگ ایران مال، با تاکید بر توسعه بازار و تنوع محصولات برند زاگرس پوش اظهار کرد: بازار پوشاک ایران از ظرفیت های فراوانی برای خلق فرصت، سرمایه گذاری، اشتغال و کارآفرینی برخوردار است و ما در شرکت زاگرس پوش تلاش می کنیم این ظرفیت ها را با تمام توان شکوفا کنیم.

وی با بیان این که ایرانیان باید پوشاک ایرانی را با افتخار و سربلندی به پوشاک خارجی ترجیح دهند، افزود: سهم تولید کنندگان پوشاک ایرانی این است که در کیفیت، تنوع محصول و خلاقیت و هماهنگ بودن با مد و پسند روز ضمن حفظ ارزش های ملی با حداکثر توانمندی خود فعالیت کنند و البته سهم دولت نیز این است که از ورود پوشاک خارجی قاچاق به کشور جلوگیری کند و تمهیدات حمایتی از تولید داخلی بیندیشد.

چگنی با اشاره به سابقه فعالیت برند زاگرس پوش و چگونگی تولد این برند اظهار کرد: تفکر ایجاد و خلق یک برند ایرانی پوشاک با تاکید بر اصالت و داشته های بومی و فرهنگ اصیل ایرانی خصوصا فرهنگ غنی مردم خونگرم ساکن در دامنه رشته کوه های زاگرس، به تولد برند زاگرس پوش در سه دهه قبل انجامید.

وی با یادآوری مزیت های کلیدی این برند که عبارتند از کیفیت، تنوع محصول، خدمات پس از فروش و عرضه مستقیم کالا، ادامه داد: بعد از سپری کردن چالش‌های دوران آغاز فعالیت و سال‌های ابتدایی کار، که فعالیت ما به صورت سنتی و با امکانات محدود انجام می‌شد، طی چند سفر به کشورهای پیشرو در زمینه مُد و پوشاک مثل ایتالیا، آلمان و ترکیه تصمیم به توسعه فعالیت‌ها اتخاذ شد و نهایتا از حدود ۱۵ سال قبل، برند زاگرس پوش تولید محصولات خود را به شکل صنعتی و با مدرن‌ترین تجهیزات و روش‌ها آغاز کرد.

تنوع محصولات و بازارسنجی مناسب
مدیرعامل زاگرس پوش بازار هدف این برند را اقشار متوسط و متوسط به بالا برشمرد و تصریح کرد: هدف ما مردمی کردن پوشاک فاخر ایرانی و به عبارت دیگر تولید پوشاک فاخر و قابل افتخار برای تمام مردم سرزمین ایران و تنگ کردن عرصه بر پوشاک خارجی در کشور بوده است و خوشبختانه طی سال های فعالیت خود با اتکاء به کیفیت محصولات و بازارسنجی مناسب، توانستیم به جایگاه مطلوبی در نظر مخاطب هدف خود برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار