کد خبر: 1041906
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
با شکایت یک پیشکار ارشد کاخ باکینگهام از «مگان مارکل» عروس ولیعهد بریتانیا، ظاهراً کاخ باکینگهام قصد دارد از این عضو سرکش خانواده سلطنتی انتقام بگیرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: یک پیشکار ارشد کاخ باکینگهام از «مگان مارکل» عروس ولیعهد بریتانیا و همسر شاهزاده هری شکایت و او را به انجام «رفتار ناشایست و غیرقابل قبول» در قبال دو دستیار شخصی و تضعیف شخصیت فرد دیگری متهم کرده است. این شکایت تنها یک هفته بعد از آن مطرح شد که مگان در گفت‌وگویی تلویزیونی با اپرا وینفری فاش کرد که فشار‌ها در خاندان سلطنتی چنان بر او افزایش یافته و عرصه را برایش تنگ کرده بود که یک‌بار تصمیم گرفت خودش را بکشد.

این گفتگو در بریتانیا با واکنش‌های گسترده‌ای روبه‌رو شد و بحث‌ها درباره خانواده سلطنتی را بالا آورد. حالا با تشدید اختلافات میان اعضای خاندان سلطنتی انگلیس و طرح ادعا‌های جدید، احتمال ورود یک شرکت حقوقی به این جنجال و شکایت از مگان مارکل قوت گرفته است. «میل آن ساندی» فاش کرد که مگان مارکل در نامه‌ای به کاخ باکینگهام خواستار دریافت اسناد، ایمیل‌ها یا پیام‌های کتبی مرتبط به این شکایت علیه خودش شده است، اما کادر سلطنتی در حرکتی بی‌سابقه که قطعاً به تنش‌ها می‌افزاید، خواستار ورود یک طرف سوم به ماجرای تحقیقات شده است. در مقابل، نشانه‌هایی از مقابله به مثل احتمالی مگان مارکل علیه آنچه «کمپین بدنام‌سازی» می‌خواند، دیده شده است و یک منبع ارشد در کاخ باکینگهام هم دریافت نامه از دفتر مگان برای مشاهده «مدارک» را تأیید کرد. الیزابت دوم این درخواست را به شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا ارجاع داد که کارکنانش در حال بررسی مدارک هستند. همسر شاهزاده هری، اتهامات کارکنان کاخ علیه خودش را رد می‌کند. با این حال یک منبع مطلع در میان خاندان سلطنتی بریتانیا به تایمز گفت که «بد‌ترین وقایع واقعی هنوز ظاهر نشده است و چند داستان دلخراش برای گفتن وجود دارد.» کاخ باکینگهام، شاهزاده هری و مگان مارکل هنوز در این رابطه اظهارنظری نداشته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار