کد خبر: 1041857
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
تولیداتی برای ۱۴۰۰
شبکه رادیویی گفتگو برای نوروز سال ۱۴۰۰ ویژه برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای متناسب با همه سلایق و علایق پخش خواهد کرد؛ از هنر و ادبیات و موسیقی تا علم و فرهنگ مقاومت.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: سیدمحمد معافی مدنی، مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفتگو با تأکید بر تنوع ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی با موضوعات فرهنگی و رسانه ای، اظهار کرد: هر چند که رادیو گفتگو به عنوان صدای اندیشه‌ها شناخته می‌شود و مخاطب اصلی آن نخبگان هستند، اما این شبکه برای نوروز سال ۱۴۰۰ ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است که ضمن مفید و کاربردی بودن، برای عموم مردم نیز دارای جاذبه است.
وی افزود: در این مجموعه برنامه‌ها سعی شده است در قالب‌هایی کوتاه و با ضرباهنگ بالا و با حضور متخصصان و صاحب نظران برتر آن حوزه، به اصلی‌ترین و به روز‌ترین مسائل آن حوزه پرداخته شود. در ویژه برنامه‌های نوروزی تولید شده در گروه تاریخ و فرهنگ شبکه رادیویی گفتگو، همه سلایق و اغلب زمینه‌های فرهنگی مرتبط با فضای نوروز و فرهنگ غنی و اصلی کشورمان تدارک دیده شده اند.
معافی مدنی در ادامه، ویژه برنامه‌های نوروزی گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفتگو و ساعت پخش آن‌ها از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین سال آینده را به این شرح معرفی کرد: «بهار علم» با موضوع دانشگاه که در گفتگو با مدیران موسسات آموزش عالی کشور در خصوص وضعیت دانشگاه‌ها در سال ۹۹ و برنامه‌های سال پیش رو در ساعت ۱۵:۳۰، «در سایه نوروز» درباره فرهنگ و ارتباطات و به طور خاص آداب نوروز در کشور‌های حوزه تمدنی ایران در ساعت ۱۹:۰۰، «جای پای دوست» با موضوع مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی در ساعت ۱۳:۳۰، «ارغوان» با موضوع شعر و ادبیات فارسی در ساعت ۱۵:۳۰، «ساز و نوا» با موضوع موسیقی در ساعت ۹:۰۰، «پایش» در حوزه سواد رسانه‌ای در ساعت ۱۲:۰۰، «مقصدطبیعت» در ساعت ۱۶:۰۰، آیتم پنج دقیقه‌ای «یک پیشنهاد ساده» و «پیشخوان» شامل آیتم‌های کوتاه معرفی کتاب.
گفتنی است، رادیو گفتگو با عنوان صدای اندیشه‌ها روی موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز قابل دریافت است. این شبکه از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www. radiogoftogoo. ir نیز قابل دریافت است. همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفتگو در ارتباط باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار