کد خبر: 1041838
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کاراته کا‌های ایران روز پایانی از رقابت‌های لیگ جهانی را با کسب دو مدال برنز آغاز کردند.
 نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ با حضور ۵۳۸ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی ترکیه در شهر جریان دارد. تیم ایران در روز پایانی شانس کسب سه طلا و چهار برنز داشت که در پایان دیدار‌های رده بندی موفق به کسب دو برنز توسط سارا بهمنیار و علی اصغر آسیابری شد و فاطمه صادقی هم از دست یابی به مدال بازماند. در مسابقات فینال که عصر امروز برگزار خواهد شد، پورشیب، گنج زاده و علیپور برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

سارا بهمنیار در مبارزه برای کسب مدال برنزوزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف «کاترینا کریوا» از اکراین رفت و با پیروزی ۴ بر صفر به نشان برنز دست پیدا کرد. وی روزجمعه بعد از یک دور استراحت رقبایی از روسیه را شکست داده بود در نیمه نهایی برابر «سراب اوچلیک «نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در دیدار رده بندی با ثبت امتیاز ۲۵.۲۸ در پیکار با» تریانا انوریو» از ایتالیا (۲۵.۶۰) از دست یابی به مدال بازماند. وی روز جمعه در دو با ثبت امتیازات ۲۴:۳۴ به عنوان نفر نخست از گروه یک و ۲۴:۱۲ به عنوان نفر دوم راهی دیدار رده بندی شده بود.

شیما آل سعدی در مبارزه رده بندی وزن ۶۱- کیلوگرم که با برتری مقابل حریفانی از ترکیه، سوئیس، روسیه، اسلواکی و شکست برابر نماینده صربستان به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود، در این مرحله به دیدار «ساچانکوا» از اسلواکی ۶ بر صفر باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغر آسیابری در مبارزه برای کسب مدال برنز به دیدار «آرمان آلتیمور» از ترکیه رفت وی با پیروزی مقابل «کوزنتکو» از بلغارستان» هنری وکوا» از گرجستان، «توماس اسکات» از آمریکا و شکست برابر «لوئیجی بوسا» از ایتالیا به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود.

در ادامه این مسابقات عصر امروز در دیدار‌های نهایی سه کاراته کای ایران برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می‌روند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار