کد خبر: 1041828
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
پرتابگر پارالمپیکی با بیان این که انتظار رکوردشکنی در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی را داشتم، گفت: برای رکوردشکنی و قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو تلاش زیادی کرده بودم.
امان الله پاپی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تمرینات پی در پی و فشرده‌ای که از ابتدای سال داشتم، انتظار رکوردشکنی و کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک توکیو در مسابقات انتخابی و رکوردگیری دوومیدانی پیش بینی می‌شد.
وی گفت: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا این رکورد با ۴۸ متر و ۶۰ سانتی متر به نام من ثبت شده بود که بعد از این بازی‌ها یک پرتابگر برزیلی این رکورد را با ثبت رکورد ۵۰ متر به خود اختصاص داد. الان خوشحالم که با ثبت رکورد ۵۰ متر و ۵۲ سانتی متر دوباره در این ماده رکورد جهان را به نام خود ثبت کردم.

پاپی تصریح کرد: امیدوارم در پارالمپیک توکیو نیز با تکرار همین رکورد در سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

این پرتابگر پارالمپیکی خاطرنشان کرد: ۴سال است که عضو تیم ملی پارادوومیدانی هستم و از همان زمان برای حضور در پارالمپیک توکیو تلاش کردم و تمرینات خوبی را زیر نظر مصطفی بهرامی مربی اختصاصی خود داشتم تا به چنین هدف بزرگی دست پیدا کنم.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک، افزود: اگر امروز موفق به رکوردشکنی در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی شدم به خاطر حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بود. امیدوارم این حمایت‌ها با برنامه ریزی انجام شده تا زمان بازی‌های پارالمپیک ادامه داشته باشد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار