کد خبر: 1041824
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:رویکرد رسانه ای ایران خودرو خراسان در افتتاح استودیو تصویری دفتر ارتباطات و رسانه، الگویی برای سایر استان ها است

فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازديد از دفتر ارتباطات و رسانه شركت ایران‌خودرو خراسان با بيان اين مطلب گفت: رویکرد رسانه‌ای گروه صنعتی ایران‌خودرو در شرایط کنونی خاستگاه انجام اقدامات رسانه‌ای شفاف، صحیح، موثر و به موقع است تا بتوان بر مسائل و اخباری که به دور از واقعیت و به قصد سیاه نمایی و ناامیدی در جامعه منتشر می شود، مقابله کند.

وی ادامه داد:اگر مردم اخبار صحیح و درست را بدون واسطه و از رسانه های گروه صنعتي ايران‌خودرو دنبال کنند، در تعامل با اين رسانه ها مي‌توانند در زمینه طراحی، جذب ایده ها و حضور شرکت های دانش‌بنیان در تولید نیز اثر گذار باشند.

افزایش خودرو درسال جاری

مدير عامل ايران‌خودرو در بخش دیگری از سخنان خود به عملكرد گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال 1399 پرداخت و اظهار کرد: در سال 1399 توانستيم 200 هزار دستگاه خودرو از تعهدات معوق خود را به سرانجام برسانيم.

وی در ادامه تصریح کرد: تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 130 هزار خودرو افزایش داشته است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تاكيد کرد: دو خودروی "هایما "و" 207" سقف شیشه‌ای اتوماتیک که به علت مسائل مختلف از جمله تحریم، آهنگ تولید کندی داشت؛ در سال جاری به شرایط مطلوبی از نظر تولید رسید و بسیاری از تعهداتمان را در این زمینه به سرانجام رساندیم.

 

تولید گیربکس شش سرعته

وی در ادامه بیان داشت: امسال توانستیم 6 خودرو را ارتقاء دهیم و برای اولین بار در کشور توانستیم با دانش و توان داخلی، گیربکس شش سرعته را با هدف كاهش مصرف سوخت طراحی و تولید كنيم.

وی همچنین به اتمام نمونه سازی گیربکس نیمه اتوماتیک اشاره و ابراز امیدواری کرد، این محصول در مرداد 1400 به تولید انبوه برسد.

وی در ادامه تصریح کرد:امروز در برنامه مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران‌خودرو، صادرات محور بودن محصول یک اصل است تا بتوانیم با این افق و چشم انداز علاوه بر صادرات، بهترین خدمات و کیفیت را به داخل کشور دهیم.

وی با اشاره به حجم بالاي واردات سالانه پلوس خودرو تاکید کرد: پروژه تولید پلوس در این گروه صنعتی آغاز شده است و صرفه‌جويي ارزي قابل توجهي را عايد كشور خواهد كرد. اين پروژه در سال آينده در مشهد مقدس به بهره‌برداري خواهد رسيد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نيز در برنامه افتتاح استوديو تصويري شركت ايران‌خودرو خراسان، امروز را عصر رسانه و شبکه های اجتماعی دانست افزود: رخدادهای ارزشمند گروه صنعتی ایران‌خودرو در حوزه تولید و توسعه باید بخوبی انعکاس یابد و اگر در چنین زمینه‌ای کوتاهی شود به مثابه یک ظلم در حق این مجموعه بزرگ خواهد بود.

احسان قاضی زاده هاشمی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با جوانان، افسران جنگ نرم و امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: ماحصل تلاش های حوزه رسانه ایران‌خودرو با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید در جامعه امیدآفرین باشد.

بيژن زاهدی فرد مدير عامل شركت ايران‌خودرو خراسان نيز در اين برنامه، گزارشي از روند فعاليت‌هاي اين شركت در حوزه ارتباطات و همچنين نحوه طراحي و راه‌اندازي استوديوي رسانه‌اي شركت ايران‌خودرو خراسان به مدير عامل گروه صنعتي ايران‌خودرو ارائه كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار