کد خبر: 1041798
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

رپورتاژ آگهی/ یک کولرگازی از چند بخش تشکیل شده است از جمله بخار کننده که گرمای هوا را در خود جذب می‌کند، کمپرسور که وظیفه‌اش افزایش دمای بخار ماده سرمازا می‌باشد، یک پمپ که وظیفه‌اش این است که گرمای محیط را جذب خودش کند و محیط را خنک کند و یک کندانسور و یک دمنده نیز در آن جود دارد. در کولرگازی فرایند تبدیل گاز به مایع صورت می‌پذیرد، همان‌طور که در یخچال از همین روش (با کمک افزایش فشار که در آخر تولید سرما می‌کند) استفاده می‌شود.

خرید کولر گازی ارجینال از فروشگاه اینترنتی معتبر بانه انتخاب

در دنیایی که اکنون زندگی می‌کنیم، کولرهای گازی در همه‌جا طرفداران بسیاری دارند و برندهای مختلفی در تمام دنیا وجود دارد که مشغول تولید و ساخت کولرگازی در سطح گستره‌ای هستند و توانسته‌اند خدمات عالی به مشتریان خود ارائه دهند. قصد و هدف تمام برندها به طور عمده، جلب رضایت مشتریان است و به همین دلیل کیفیت بالا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

کولرگازی که از بانه می‌خرید، هم دارای قیمت مناسب نسبت به دیگر مناطق کشور است و هم دارای کیفیت عالی می‌باشد. ممکن است با خودتان بگویید چرا قیمت محصولات در بانه ارزان‌تر است؟ ما به شما این پاسخ را خواهیم داد که این محصولات مستقیم وارد شده و مستقیم در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت و هیچ واسطه‌ای وجود ندارد.

ازآنجایی‌که این محصول بدون واسطه است، پس قیمت کمتری نسبت به کالاهای دیگر موجود در بازار استانهای دیگر دارند. جهت تهیه این محصول میتوانید به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب مراجعه نمایید و با خیال اسوده محصول خود راخریداری نمایید.

سعی کنید گول افرادی که برای جذب شما هر کاری می‌کنند و کالای ارزان به شما می‌دهند را نخورید. گاهی اوقات نیز بعضی فروشندگان کالایی را که قلابی است در قالب جنس واقعی به شما می‌دهند و ممکن است متوجه نشوید. اگر کولرگازی تقلبی باشد، از کمپرسورهایی با توان کم و پایین‌تر در آن استفاده شده است. این امکان وجود دارد که به‌جای قراردادن کمپرسور 24 هزار، از کمپرسور پایین‌تر استفاده کنند.

در کولرهای گازی از لوله‌های مسی استفاده می‌شود که اگر یک کولرگازی تقلبی باشد، کیفیت آنها نیز پایین است. البته در کولرهای گازی بانه اگر کالای اصل را به شما بدهند، این لوله‌ها دارای کیفیت هستند. پس همیشه باید کولرگازی که از بانه خریداری می‌کنید، از فروشگاهی معتبر باشد.

عملکرد یک کولرگازی کم مصرف چگونه است؟

در لوله‌های کولر، گاز خنکی در کمپرسور وجود دارد که این گاز هنگامی‌که از کمپرسور خارج می‌شود، به دلیل اینکه کمپرسور گرم می‌شود به بخش بیرونی که کندانسور است راه پیدا می‌کند. اما گاز گرم وقتی سرد می‌شود که فن شروع به کارکردن کند و با حرکت کردن، گاز گرم سرد خواهد شد و به یک گاز مایع تبدیل می‌شود.

در این هنگام چون دمای جوش پایین آمده است، دمای گاز کم می‌شود و گاز مایع با عبور از لوله مویی دچار افت فشار می‌شود و بر اثر افت فشار، دمای جوش پایین می‌آید و باعث جوشیدن قسمتی از مایع می‌شود و همین امر سبب ایجاد گرمای موردنیاز توسط گاز مایع شده و دمای گاز خنک کاهش خواهد یافت. کمپرسور بخار را سمت خود جذب کرده و تا زمانی که روشن باشد، این روش ادامه پیدا می‌کند و خانه را گرم می‌کند.

کولرگازی دارای انواع زیادی است که از آن جمله می‌توانیم به کولرگازی یک‌تکه یا پنجره‌ای، کولرگازی دوتکه (اسپلیت)، کولرگازی پرتابل (قابل‌حمل) و کولرگازی ایستاده اشاره کنیم. کولرگازی اسپلیت یک قسمت دارد که مخصوص داخل اتاق است و قسمت دیگر خارج از آن می‌باشد که همان موتور است. این کولر صدای کمی دارد و فضایی که اشغال می‌کند، نسبت به کولرهای دیگر بیشتر است. از کولرهای گازی دیگر که نسبت به سایر کولرها طرفداران زیادی دارد، کولرگازی دیواری اسپلیت است.

اسپلیت دارای بخش‌های داخلی و خارجی است که شامل اواپراتور و کندانسور می‌باشد و به کمک لوله‌های مسی، یونیت‌ها با هم مرتبط می‌شوند. در یک لوله گاز مبرد و در لوله دیگر که مسی و باریک‌تر است، مایع مبرد وجود دارد. این اسپلیت‌ها بیشترین فروش و کاربرد را داشته و بهترین انتخاب برای محیط‌های خانه و دیگر مکان‌ها به‌حساب می‌آیند و با ظرفیت 7 هزار تا 36 هزار بی تی یو بر ساعت در بازار عرضه می‌شوند.

قبل از خرید حتماً فضا و مساحت خانه را در نظر بگیرید. نوع دیگر از اسپلیت‌ها، اسپلیت سقفی زمینی است و پنل داخلی‌اش هم خوابیده به سقف و هم زمینی و کنار دیوار می‌تواند قرار گیرد. از اسپلیت کاستی بیشتر در اداره‌ها استفاده می‌کنند و در مکان‌هایی که دارای سقف مربع باشند، قابل‌استفاده هستند. یونیت داخلی در داخل سقف کاذب قرار خواهد گرفت و از چهار جهت هوا را پخش می‌کند.

اسپلیت سقفی نیز کاملاً شبیه به اسپلیت دیواری است، اما درجه مکش آنها با هم متفاوت است و آن هم به دلیل تفاوت در نوع طراحی است. بدترین نوع کولر، کولرهای قابل‌حمل هستند که فضای زیادی اشغال می‌کنند. اما کولرهای اسپلیت هم روی دیوار نصب می‌شوند و هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند، پس بهترین انتخاب می‌باشند.

بیشتر درباره کولر گازی برند ال جی بدانیم!

کولر گازی ال جی و کلا مجموع برند ال جی یکی از بهترین و معروف ترین و قابل اعتماد ترین تولیدات وسایل تهویه در تمام کشورها میباشد، این تولیدات در سال حدود سیزده میلیون به بالا میباشد. کولر گازی ال جی و شرکت ال جی به دلیل کار صحیح و دقیق و بازاریابی قابل اعتمادی که دارد و صرفه جویی در هزینه ها و به صرفه بودن برای مصرف کنندگان دارای طرفداران زیادی در جهان میباشد.

خرید کولر گازی ارجینال از فروشگاه اینترنتی معتبر بانه انتخاب

کولر های گازی و همچنین اسپلیت فقط برای مصرف نیست بلکه در دسته کالاهای سرمایه ای نیز میباشد، خواهشمندیم توجه فرمایید اینگونه کالا ها را همین کولر گازی و اسپلیت را حتما از سایت های معتبر و قابل اعتماد و کسانی که متخصص این حرفه میباشند خریداری فرمایید، و در صورت نیاز از کارشناسان و متخصصان این حرفه حتما کمک و نظر بخواهید و در صورت اطلاع نداشتن هرگز خودسرانه خریداری ننمایید، پس حواستان باشد که از سایت های دارای اعتبار کولر گازی و اسپلیت خریداری کنید چرا که بعضی از سایت های موجود فاقد اعتبار و اعتماد میباشد و تخصص فنی ندارند و همچنین سواد این علم را ممکن است نداشته باشند و شما را به درد سر بیندازند.

پس به همین دلائل موجه از سایت های دارای اعتبار و متخصص این امر خریداری کنید و خدمات بخواهید، در ضمن بخاطر داشته باشید تمامی اسپلیت ها و کولر گازی ها باید ضمانت داشته باشند.

 دلیل خواهان داشتن کولر گازی ال جی در ایران چیست؟

حتما در جریان اینکه مارک کولر گازی ال جی دارای طرفداران پر و پا قرص است هستید به دلیل متنوع بودن شکل و ظاهر و زیبایی و کارایی و هر سال دارای تغییر و تحولات بهتری میشوند و خدماتی که بعد از فروش به خریداران ارائه میشود همچنین ضمانت نامه های معتبر و خیال راحت مصرف کننده و خریداران را به ارمغان می آورد نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهابه همین منوال میباشد.

خصوصیات مثبت کولرگازی

اگر فصل گرم سال باشد، ممکن است کولرگازی ساعات زیادی روشن باشد و همین امر سبب می‌شود که سرما بخورید. اما این نوع کولرهای گازی دارای دکمه‌های هوشمندی هستند که وقتی فضا خنک شود، به طور اتوماتیک خاموش خواهند شد و از سرما خوردن شما جلوگیری خواهند کرد. علاوه بر این، مصرف انرژی را کنترل کرده و در آنها مقدار کمی انرژی مصرف خواهد شد. بخش مهم در انتخاب کولرگازی شامل میزان مصرف انرژی، مکان نصب مناسب با ظرفیت کولر (از لحاظ مساحت، دما و غیره) و نحوه نگهداری از آن است.

خرید کولر گازی های اجنرال در بانه با بهترین قیمت

همانطور که گفته شد شرکت اجنرال با طراحی فوق العاده زیبا و تولید کولر گازی هایی با کیفیت های بالا و بهینه در مصرف انرژی این شرکت در میان برندهای گوناگون و بسیار زیادی که امروزه در زمینه تولید و فروش و خرید کولر گازی اجنرال فعالیت می کنند یکی از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات تهویه مطبوع در دنیا می باشد و انتخابی بسیار خوب برای شما می باشد.

توصیه‌های کاربردی قبل خرید کولرگازی

ظرفیت مناسب را در نظر بگیرید. مهم است که وقتی کولرگازی را می‌خرید، به متراژ و مساحت فضای موردنظر توجه لازم را داشته باشید. دستگاهی را بخرید که علامت استاندارد و کم‌مصرف بودن داشته باشد. چون میزان مصرف و بازدهی مهم است. بازده انرژی توان ورودی به خروجی است که در کولرهای گازی، از تقسیم شدن میزان سرمایش به میزان توان ورودی به دست می‌آید و به آن E.E.r می‌گویند. در کاتالوگ کولرگازی به ضریب E.E.r، میزان انرژی و موارد دیگر باتوجه‌به آب‌وهوای محیطی خود توجه فرمایید. هر چه شاخص‌ها بالاتر باشد، عملکرد کولر بیشتر است.

اطلاع از قیمت‌ محصولات کولر گازی در بانه در سایت بانه انتخاب

اگر قصد خرید از بانه را از فروشگاه اینترنتی معتبر دارید میتوانید به سایت بانه انتخاب به ادرس (https://banehentekhab.com) مراجعه نمایید و محصولات متنوع از برندهای ال جی، اجنرال، گری، پاناسونیک و دیگر برندهای معتبر را خریداری کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار