کد خبر: 1041795
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
استاندار البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نگران موج چهارم شیوع کرونا هستیم و با تمام توان برای مقابله با آن وارد عمل شده‌ایم.

عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور محترم و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۱۳ ماه از شیوع بیماری منحوس و عالمگیر کرونا در کشورمان می‌گذرد، افزود: به واسطه این شیوع گرفتاری‌ها و خسارات جانی و مالی برای مردم ایجاد شد.

وی ادامه داد: البرز معبر ۱۴ استان کشور است و تبادل بالای جمعیتی روزانه با پایتخت دارد و اقوام مختلف ایرانی در این استان ساکن هستند ولی البرز در امواج شیوع کرونا توانسته با هم افزایی و تعامل سازنده بین مسئولان و همراهی مردم نسبت به سایر استان‌ها سربلندتر باشد و خسارات کمتری داشته باشد از این رو همواره مورد تقدیر مسئولان ملی قرار گرفته است.

شهبازی گفت: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان، همراهی مردم و به ویژه اصناف، ستاد ملی و تدابیر رییس جمهور محترم، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به ریاست وزیر محترم کشور، طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی و ستاد و قرارگاه متناظر آنها در البرز باعث شد که البرز عملکرد خوبی داشته باشد و از شدت بیماری و مرگ و میرهای ناشی از آن در موج های مختلف کاسته شود.

وی افزود: البرز از ابتدا با ضعف در سرانه‌های بهداشتی و درمانی مواجه بوده و امکانات لازم در این حوزه متناسب با جمعیت رو به افزایش استان نیست.

استاندار البرز گفت: در البرز این اراده شکل گرفت که با شیوع بیماری مقابله شود و همچنین در راستای تقویت بسترهای درمانی استان تلاش کردیم و توفیقاتی نیز حاصل شد.

وی با بیان اینکه اکنون نگران موج چهارم شیوع کرونا هستیم و با تمام توان برای مقابله با آن وارد عمل شده‌ایم، افزود: در البرز نیز واکسیناسیون آغاز شده و گروه‌های هدف یکی پس از دیگری واکسیناسیون می‌شوند.

شهبازی گفت: از مردم تقاضا می‌شود که از مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند و از حضور در اجتماعات خودداری کنند تا بتوانیم از شیوع بیماری کرونای جهش یافته در امان بمانیم.

وی افزود: طبق اعلام معاون محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۴ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بخش عمده‌ای از مردم کشور واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

استاندار البرز گفت: از تمامی کسانی که امسال برای مقابله با کرونا همراه ما بودند قدردانی می‌کنیم و امید است این تعامل تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه داشته باشد.

وی افزود: هر سه واکسنی که اکنون در ایران مطرح هستند در حوزه البرز است و فعالیت‎های شبانه روزی برای بهره برداری انبوه از این واکسن‌ها ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار