کد خبر: 1041781
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
عیدی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به مردم شریف استان؛
به دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت عید مبعث پل روگذر کلیشاد با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و تقاطع غیرهمسطح ورودی مسکن مهر نایین امروز به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم عزیز استان شد.

      به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح کلیشاد قطعه آخر پروژه کمربندی جنوب‌غرب اصفهان است گفت: این قطعه محل تلاقی کمربندی جنوبی اصفهان با آزادراه ذوب‌آهن است. که پل روگذر آن تکمیل و امروز تقدیم مردم عزیز شد.

    وی با اشاره به اینکه پل روگذر کلیشاد دارای چهار دهانه پل است عنوان کرد: دو دهانه ۲۲ متر و دو دهانه ۱۶ متر در این قطعه کار شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: جهت اتمام عملیات راهسازی این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد هزینه شده است.

    وی خاطرنشان کرد: این پروژه در قالب دو قرارداد عملیاتی شد که قرارداد دوم جهت اتمام عملیات عمرانی پل کلیشاد (احداث دسترسی‌های پل) انجام شد.

    قاری‌قرآن وی با اشاره به اینکه احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان به عنوان بخشی از رنگ چهارم استان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار مهم است گفت: از مزایای احداث این کمربندی به نقش با اهمیت آن در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور اشاره کرد و گفت: با تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان ضمن کاهش زمان سفر و صرفه‌جویی عظیم در مصرف سوخت، مسیر بسیار مناسب و مطمئنی برای دسترسی مناطق به استان‌های همجوار ایجاد می‌کند.

    وی در خصوص احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی مسکن مهر نایین اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و به لطف خدا امروز پس از گذشت دو سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه محدودیت ظرفیت شبکه ارتباطی در شهرها توسعه معابر را امری اجتناب ناپذیر کرده است اذعان داشت: به منظور کاهش تراکم ترافیک و حوادث رانندگی این پروژه با ۱.۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تکمیل شد.

    وی با بیان اینکه در سال ۹۹ تلاش کردیم تا هیچ پروژه‌ای را بدون اعتبار شروع نکنیم، گفت: تمرکز ما اتمام پروژه‌های اولویت‌دار بوده تا شاهد تبعات اجتماعی عدم اجرای پروژه‌ها نباشیم. و به لطف خدا این مهم میسر شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر