کد خبر: 1041709
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
تفاهم‌نامه سه‌جانبه به‌منظور حمایت از تولید محتوای داخلی در بستر فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات؛ میان سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی مخابرات امضا شد.
 تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه عصر امرروز، شنبه ۲۳ اسفندماه توسط حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران و مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران امضا شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور حمایت از توسعه تولید محتوای داخلی در بستر شبکه ملی اطلاعات و شکل‌دهی به اقتصاد آن خواهد بود.

همکاری فی‌مابین سه مجموعه که شامل دو سازمان محتوایی در جمهوری اسلامی ایران و شرکت مخابرات ایران است می‌تواند اقدامی مؤثر در جهت پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری در توجه بیشتر به تولید محتوای داخلی و افزایش ضریب نفوذ در فضای مجازی باشد.

در اقدامات اجرایی پیش‌بینی شده در تفاهم‌نامه، کارگروهی متشکل از نمایندگان هر سه مجموعه، راهکار‌های عملیاتی اجرای محور‌های تفاهم را در قالب‌های قراردادی و تشکیل هویت‌های حقوقی مشترک پیگیری خواهند نمود و به صورت فصلی در رده عالی گزارش خواهند نمود. هر سه مجموعه با این تفاهم متعهد شدند که ظرفیت‌های خود را در محور‌های تفاهم به صورت اولویت دار به میدان آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار