کد خبر: 1041684
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
فرزند سردار سرتیپ شهید کریم بهرامی:
فرزند سردار سرتیپ شهید کریم بهرامی گفت: پیامبران مبعوث شدند تا رستگاری و عبودیت خداوند را به بندگان متذکر شوند؛ عدالت خواهی یکی از اهداف مهم مبعث است تا مردم در زندگی دنیا با قسط و عدل زندگی کنند.

مهندس وحید بهرامی در مراسم عید مبعث پیامبر اکرم (ص) که در منطقه حاجی پیرلو برگزار شد، اظهار داشت: بعثت پیامبر (ص) آغازگر تحولی عظیم در جامعه بشری است و توانسته در طول 1442 سال بسیاری از ادیان دیگر را به سمت خود هدایت و مسلمان کند.

وی افزود: مبعث در کنار عید غدیرخم عنوان اعیاد بزرگ دین اسلام را به خود اختصاص دادند، زیرا هر دو از جنس ولایت هستند.

فرزند سردار سرتیپ شهید کریم بهرامی گفت: الگو قرار دادن پیامبر و حرکت طبق موازین اسلام فضیلتی است که جامعه و بشر امروز به آن نیاز دارد.

فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است

مهندس بهرامی فرهنگ ایثار و شهادت را رمز بقای  نظام اسلامی در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: فرزندان و خانواده های معظم شهدا آبرو و حیثیت ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای والا مقام با نثار جان خود امنیت و آسایش ما و اقتدار امروز کشور را تضمین کردند، تصریح کرد: مسئولان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

فرزند سردار سرتیپ شهید کریم بهرامی با بیان اینکه امروز عزت، امنیت و استقلال کشور مدیون شهدا است، گفت: برخی رفتارها، پشت میزهای مسئولیتی با آرمان‌های شهدا متفاوت است، پاسداشت حرمت خون شهدا بر عهده همه‌ مسئولان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر