کد خبر: 1041660
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جاده‌های دارای انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف و بروز کولاک را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ احمد شیرانی درباره محور‌های شریانی مسدود شده در پی مداخلات جوی روزگذشته، گفت: در استان خراسان شمالی محور چمن بید –گرمه و استان سمنان محور‌های جندق –معلمان، دامغان-سمنان، سمنان –فیروزکوه، شهمیرزاد-سمنان، چشمه علی –کیاسر به دلیل بارش برف، بروز کولاک و کاهش میدان دید رانندگی و پایین آمدن ضریب ایمنی تردد مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در استان‌های تهران و البرز آزادراه غدیر به دلیل مشابه مسدود است، ادامه داد: در استان گلستان محور‌های شاهرود-توسکستان و آزادشهر –شاهرود مسدود بود و در استان‌های مازندران و البرز نیز محور کرج-چالوس همچنان مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت محور‌های استان مازندران و شرق استان تهران نیز گفت: محور‌های هراز و فیروزکوه در پی بارش برف و کاهش سطح میدان دید، همچنان مسدود است. در استان آذربایجان شرقی نیز محور زنجان –تبریز و در استان قزوین هم محور‌های قزوین –زنجان و بوئین زهرا –ساوه مسدود است.

به گفته شیرانی، در استان خراسان رضوی نیز محور‌های کلات – مشهد، کلات – درگز، قوچان درگز، سبزوار-جوین و جعغتای، سرولایت-نیشابور، سرولایت-قوچان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با تاکید بر اینکه برای تردد از ارتفاعات و جاده‌های برفگیر همراه داشتن تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ الزامی است، گفت:، اما توصیه پلیس این است که شهروندان به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکرده و زمان بازگشت خود را نیز به روز‌های آتی موکول کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار