کد خبر: 1041651
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: نشت گاز در یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد شمالی جان زن و مرد جوانی را گرفت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در‌باره حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن در خیابان نبرد شمالی اظهارداشت: حوالی بامداد امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه ساختمان ۵ طبقه مسکونی ١٠ واحدی بود که آتش نشانان از طریق تماس یک نفر از اهالی ساختمان که به دلیل مسمومیت با گاز دچار بی‌حالی شده و به مرکز درمانی مراجعه کرده بود به محل اعزام و با دستگاه‌های گازسنج متوجه شدند که در یک واحد نشت گاز رخ داده است بنابراین همه ساختمان و واحد‌ها را جست‌و‌جو کردند که با مراجعه به یکی از واحد‌ها که مشکوک به گازگرفتگی بود، سعی کردند اقدام لازم را نجات دهند، اما کسی پاسخ آتش نشانان را نداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی در واحد را باز کرده و به محض ورود به داخل آتش نشانان با وضعیت بی حال مرد و زن جوان حدودا ٢۵ ساله مواجه شدند که با انجام معاینات مشخص شد این افراد جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های انجام شده مدتی از زمان جانباختن این افراد گذشته بود البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار