کد خبر: 1041645
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
سخنگوی سرویس فدرال نظامی و فنی دولت روسیه از آمادگی مسکو برای مذاکره با ترکیه برای فروش جنگنده‌های روسی سوخو ۳۵ و ۵۷ خبر داد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: سخنگوی سرویس فدرال نظامی و فنی دولت روسیه از آمادگی مسکو برای مذاکره با ترکیه برای فروش جنگنده‌های روسی «سوخو ۳۵ و ۵۷» خبر داد.

بر اساس این گزارش، «والریا رشتنیکووا» گفت: از آنجا که آنکارا برنامه‌هایی برای خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ و ۵۷ را مد نظر دارد، باید اعلام کنم که طرف ترکیه‌ای مشخصات فنی مورد نظر خود را به ما تحویل داده است. اگر ترکیه قصد خرید این جنگنده‌ها را داشته باشد ما آماده مذاکره با آنها در خصوص این مساله هستیم.

لازم به ذکر است روسیه پیشتر نیز از آمادگی خود برای همکاری در توسعه نسل پنجم جنگنده‌های «تی اف – ایکس» ترکیه خبر داده بود.

سخنگوی سرویس فدرال نظامی و فنی دولت روسیه در این خصوص نیز گفت: طرف ترکیه‌ای از مدتها قبل تصمیم خود برای اجرای پروژه توسعه نسل پنجم جنگنده‌های «تی اف – ایکس» خود را به اطلاع ما رسانده بود. روسیه پیشتر آمادگی خود برای بررسی امکان همکاری در قالب این برنامه را به آنکارا اطلاع داده است. ما هنوز درخواست رسمی در این خصوص از جانب ترکیه دریافت نکرده‌ایم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار