کد خبر: 1041596
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
اگر چه آمار دقیقی از میزان کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دست نیست، اما نگهداری کالا در شرایط نامناسب در انبار‌های سازمان مذکور مسئله‌ساز شده‌است، در همین حال، مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از افزایش صددرصدی فروش اموال تملیکی در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس اطلاعات دریافتی گویا ده‌ها هزار میلیارد تومان انواع کالا در انبار‌های سازمان اموال تملیکی وجود دارد که جا دارد اطلاعات به روز این کالا‌ها منتشر شود، در عین حال در کنار بهبود شرایط مناسب نگهداری کالا باید تکلیف این کالا‌ها نیز در اسرع وقت و در کمال شفافیت روشن شود. به دنبال آنکه مقامات قضایی انتقاداتی را به مجموعه سازمان اموال تملیکی وارد کردند، شاهد شفاف‌سازی‌های حداقلی از سوی مدیران سازمان مذکور هستیم که جا دارد میزان شفاف‌سازی این مجموعه به سرعت افزایش یابد، به ویژه اینکه برخی از منتقدان سازمان فوق را معدن کالا معرفی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از فروش ۱۵۰۰ میلیارد تومانی اموال منقول و غیرمنقول با افزایش صد‌درصدی نسبت به مدت مشابه ۱۱ ماهه سال قبل خبر داد.

محمد‌علی افتخاری مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در ۱۱ ماهه سال ۹۹ اظهار داشت: این سازمان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت بوده که تنها سازمان تعیین‌تکلیف‌کننده به هنگام اموال مشمول می‌شود. در این مدت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش صد‌درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این سازمان در زمینه فروش کالا‌های متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعی‌شده فعالیت دارد، بیان داشت: این سازمان بزرگ‌ترین برگزارکننده مزایده در سراسر کشور است که وظیفه قانونی تعیین تکلیف به موقع اموالی را که به نحوی از انحای مختلف به تملک یا تصرف دولت درآمده‌است، برعهده دارد. وی ادامه داد: از این میزان هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان اموال منقول فروخته‌شده که رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. همچنین ۲۱۵ میلیارد تومان اموال غیرمنقول به فروش رسیده که رشد ۳۷۴ درصدی را ثبت کرده‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار