کد خبر: 1041577
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به توصیه رهبر‌معظم انقلاب برای استفاده از ابزار شبکه‌های اجتماعی در مقابله با دشمن
رهبر‌معظم انقلاب طی سخنان خود با مردم به مناسبت عید مبارک مبعث، با بازخوانی توصیه‌هایی که در گذشته به افسران جنگ نرم فرموده بودند، از جوانان خواستند: «از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی، برای توصیه به صبر، برای توصیه به حق، برای بصیرت‌آفرینی، برای توصیه به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکاره نماندن و مانند اینها.»
محمد صادق عبداللهی
جوان آنلاین: رهبر‌معظم انقلاب طی سخنان خود با مردم به مناسبت عید مبارک مبعث، با بازخوانی توصیه‌هایی که در گذشته به افسران جنگ نرم فرموده بودند، از جوانان خواستند: «از فضای مجازی استفاده کنید برای امیدآفرینی، برای توصیه به صبر، برای توصیه به حق، برای بصیرت‌آفرینی، برای توصیه به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکاره نماندن و مانند اینها.» کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از فرمایشات رهبر‌انقلاب طی توئیت‌هایی ندای لبیک سر دادند. آن‌ها با انتشار بخش‌هایی از گفته‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) تأکید کردند که این گفته‌ها در شرایط امروز کشور تحلیل و راهکاری دقیق است که باید در‌خصوص آن‌ها برنامه‌ریزی کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.
 
پیمان مولاوردی:

بیانات آقا در عید مبعث شاید در یک جمله اگر زنجیره تواصی به حق و تواصی به صبر در جامعه گسسته شود، از دشمن شکست می‌خوریم.

علیرضا گرایی:

رهبری: «باید جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند، توصیه به ایستادگی، تنبلی نکردن و خسته نشدن کنند.» توصیه‌ها و دستورات مهربان‌ترین فرمانده جهان برای فدائیان و سربازانش در فضای مجازی. لبیک...

محسن پورعرب:

مدتیه دارم سعی می‌کنم هر روز یک #خبر_خوب رو اطلاع‌رسانی کنم. الحمدالله که مسیر درستی رو انتخاب کردم؛ امروز رهبر‌انقلاب فرمودند در فضای مجازی امیدآفرینی کنید. شما هم سعی کنید هر روز یک خبر خوب برای افزایش امید و صبر جامعه بازنشر کنید.

علی چاهخوزاده:

رهبر‌انقلاب: «دو عنصر مهم برای مواجهه با توطئه نیاز است. دو عنصر مهم که بنده همیشه توصیه کردم و می‌کنم «بصیرت و صبر» است. چنانچه این دو عنصر وجود داشت، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند. هیچ توفیقی با مواجهه و مقابله با نظام اسلامی به دست نمی‌آورد دشمن.»

فاطمه بیات:

از فرمانده کل قوا به افسران جنگ نرم: مراقب باشید زنجیره تواصی به حق و صبر قطع نشه. فضای مجازی را وسیله‌ای قرار بدید برای ایجاد امید، توصیه به ایستادگی، خسته نشدن... جوانان بسم‌الله، فرمان رسید.

جواد حسینی:

سخنرانی رهبری، مبانی نظری آیین حکمرانی در اندیشه سیاسی اسلام و مبتنی بر قرآن بود. تواصی به حق و تواصی به صبر، دو ضعف جدی جریان انقلاب است که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی خود را نشان می‌دهد. به نظرم سخنان امروز دورنمای روشنی برای آینده بود.

پناهی:

ان‌شاءالله که حرفای فرمانده رو در مورد فضای مجازی و جنگ نرم شنیده باشیم وظیفه ما استفاده کردن از این فضا برای امید‌آفرینی و صبر و تنبلی نکردن است.

محمد کرمانی:

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای امید‌آفرینی و بصیرت‌آفرینی قطع یقین نیازمند دقت، کار علمی، تخصص هنری و ذوق و سلیقه است. باور کنیم صرف منتشر کردن یکسری پوستر، کلیپ و عکس نوشت که فقط از سوی برخی مخاطبان حزب‌اللهی مورد استقبال قرار می‌گیرد، اسمش بصیرت‌آفرینی و کار رسانه‌ای نیست...

طلایی:

افسران جنگ نرم! ولایت فقیه گفتن جوانان ما باید ۱- امید آفرینی کنن؛ ۲- توصیه به ایستادگی کنن؛ ۳-توصیه به تنبلی نکردن و ۴- توصیه به خسته نشدن کنن.

محمد‌حسین پیریایی:

از رهبر‌معظم انقلاب که همواره به فعالان فضای مجازی روحیه می‌دهند به ویژه امروز که از روشنگران، حق‌مداران، استقامت‌طلبان و امیدآفرینان این عرصه، به‌عنوان #افسران_جنگ_نرم یاد کردند، صمیمانه ممنونم. جهان چه بفهمد و چه تغافل کند: «امام خامنه‌ای رهبری بی نظیر است.»

رضا صداقت:

امروز رهبری به اهمیت جنگ نرم اشاره کردند. واقعیت امر این است جنگ نرم جنگ آغازین و جنگ پایانی تاریخ است، جنگ بین حق و باطل، جنگ نرم جنگ اراده‌هاست، بستر جنگ نرم خود انسان است، هدف تسخیر قلب و ذهن انسان است. دیگر جنگ‌ها (سخت و نیمه سخت) ذیل جنگ نرم قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار