کد خبر: 1041573
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
ملی پوش وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کاراته بانوان ایران برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول یکشنبه به روی تاتامی می‌رود، اما امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان حذف شد.
 اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از امروز تا یکشنبه ۲۴ اسفند در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

سارا بهمنیار ملی پوش وزن منفی ۵۰ کیلو گرم بانوان ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و در دور سوم نیز برابر سلوا نور آکوت از ترکیه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل سراب اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ با نتیجه پنج بر دو شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بهمنیار روز یکشنبه برای کسب مدال برنز در مقابل کاترینا کریوا دارنده طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ و ۴ نقره و ۶ برنز لیگ‌های کاراته وان از اوکراین به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین در بخش مردان امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم در دور نخست مقابل لی جیه وان از کره جنوبی ۵ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیررضا میرزایی نیز پس از برتری مقابل رقبای خود از اوکراین و آلمان برابر الساوی از مصر ۲ بر صفر باخت و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار