کد خبر: 1041546
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور بارندگی رخ می‌دهد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: امین حسین نقشینه گفت: امروز با تقویت سامانه بارشی در بیشتر نقاط کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی خراسان جنوبی بارندگی پیش بینی می‌کنیم. همچنین برای بیشتر نقاط کشور وزش باد شدید گزارش شده است.

وی افزود: بارش‌ها در کردستان، ایلام، دامنه‌های زاگرس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی شدت خواهند داشت.

این کارشناس ادامه داد: فردا بارش‌ها در استان‌های سمنان، اصفهان، کرمان، استان‌های شمالی، خراسان رضوی و گلستان شدت دارد و در شرق و مرکز کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

نقشینه گفت: در مناطق سردسیر برف و کولاک و سایر مناطق رگبار باران، رعدوبرق و تگرگ رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: این سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه از کشور خارج می‌شود و از یکشنبه تا سه شنبه جو آرامی در کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به تغییرات دمایی افزود: همچنان روند کاهشی دما از ۶ تا ۱۲ نیمه شمالی و ۴ تا ۸ درجه نیمه شرقی ادامه دارد.

این کارشناس ادامه داد: دریای خزر امروز و فردا مواج است و هشدار صادر شده است که ارتفاع موج می‌تواند به ۳ تا ۵ متر برسد. همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس فردا مواج خواهند بود.

نقشینه گفت: آسمان تهران امروز بارانی است و بارندگی همراه با وزش باد شدید و رعدوبرق رخ می‌دهد. در نقاط مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین امشب وزش باد شدید خواهد داشت، اما فردا صبح، شاهد کاهش ابر در آسمان تهران خواهیم بود.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار