کد خبر: 1041499
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران با دعوت از رانندگان برای حفظ آرامش بیشتر در روز‌های پایانی سال تاکید کرد که شتاب‌های پایان سال منجر به افزایش سوانح خواهد شد.

سرویس جامعه جوان آنلاین:  سرهنگ احسان مومنی در در استودیو شهر امن در خصوص ترافیک و تصادفات در روزهای پایانی سال توضیح داد.

برابر تجربیات سالهای گذشته در هفته پایانی آخر سال شاهد افزایش تردد شهروندان و افزایش تردد خودروها به جهت خرید مایحتاج عید و نوروز و همچنین سرانجام رساندن امور اداری در سطح معابر شهر تهران هستیم .
سرهنگ مومنی گفت : از یک طرف عجله و شتابی که شهروندان برای به سرانجام رساندن کارها و امورات اداری در روزهای پایانی سال دارند و از طرفی کاهش صبر و حوصله آنان در اثر ترافیک روزهای پایانی ما شاهد افزایش تصادفات هستیم که متاسفانه باید اعلام کنیم که در پنج روز پایانی سال قبل ما روزی سه نفر از شهروندان را در اثر حوادث رانندگی از دست دادیم .
وی افزود: 15 نفر در پنج روز پایانی سال گذشته به عنوان عابر پیاده و راننده موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند در حالیکه شهروندان رای جشن سال نو آماده می شدند خانواده هایی داغدار شدند .
مومنی ادامه داد : رانندگان موتورسیکلت به این نکته توجه داشته باشند که در صورت بروز تصادف جزیی و شکستن دست و یا پا و آسیب های جزیی فوت نمی کنند ولی در صورتیکه از کلاه ایمنی استفاده ننمایند احتمال آسیب های جدی به سر آنها می باشد .
وی به شهروندان توصیه کرد : از تردد غیر ضروری در معابر شهر تهران در روزهای پایانی سال با توجه به اوضاع کرونایی جدا خودداری نمایند و در صورت داشتن کار ضروری و اداری حتما به صورت غیر حضوری تلفنی و اینترنتی پیگیر امورات خود باشند و به رانندگان عزیز نیز توصیه میکنم با دقت و حوصله بیشتری رانندگی و زمان سفر خود را مدیریت کرده و در حین رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند و به عابرین پیاده توجه داشته باشند وی به رانندگان موتورسیکلت نیز توصیه کرد که به منظور حفظ جان خود حتما از کلاه کاسکت استفاده نمایند و اینکه ایام عید را برای خانواده و دوستان خود تلخ نکنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار