کد خبر: 1041494
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
رئیس دادگستری پردیس گفت: در جلسه مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان مصوب شد تا بانک اطلاعاتی فروشندگان مواد مخدر این شهرستان تهیه شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: فریبرز عبدالملکی رئیس دادگستری شهرستان پردیس در جلسه مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان اظهار کرد: در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور ارتقا امنیت اجتماعی، جلسه مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر در دادستانی این شهرستان برگزار شد.

رئیس دادگستری پردیس گفت: در راستای اتخاذ تدابیر و راهبرد‌های پیشگیرانه اجتماعی، در موضوع مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر جلسه‌ای با حضور دادستان شهرستان پردیس، مسئولان انتظامی و امنیتی، رئیس اداره آموزش و پرورش، شهردار پردیس و شهردار بومهن در دادستانی شهرستان پردیس برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه اعضا در مورد اثرات و عواقب مخرب مواد مخدر در جامعه بحث کردند و در این خصوص تصمیماتی، چون نظارت مستمر بر کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان پردیس، انجام طرح پاکسازی مناطق آلوده از فروشندگان مواد مخدر و تبادل اطلاعات بین نهاد‌های ذیربط در خصوص اقدامات پیشگیرانه در خصوص توزیع مواد اتخاذ شد.

عبدالملکی در پایان گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در زمینه راهبرد‌های آموزشی جهت کاهش مصرف مواد مخدر بین جوانان و دانش آموزان و نیز تهیه بانک اطلاعاتی فروشندگان مواد مخدر در شهر‌های پردیس و بومهن از سایر مصوبات این جلسه بود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار