کد خبر: 1041481
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهر، گفت: اقدامات شهرداری مشهد در توسعه شهر قابل تقدیر است و از این بابت از شهردار و شورای شهر تشکر می کنم.

محمدصادق معتمدیان در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح نخودک(ابوطالب) که با حضور شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی ازمدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: احداث این تقاطع از درخواست‌های مردم بوده و در حداقل زمان از سوی شهرداری مشهد عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه از تلاش ها و زحمات شبانه روزی و صادقانه همکاران عزیزمان در شهرداری به ویژه آقای کلائی،معاون محترم عمران، سایر معاونین شهردار و اعضای شورای شهر مشهد صمیمانه تشکر می کنم، اظهارکرد: مدیریت شهری مشهد تمرکز زیادی در خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه ای شهر داشته است.

معتمدیان اضافه کرد:در ماه های اخیر شاهد افتتاح پروژه های متعدد مدیریت شهری بودیم و درحالی که در سایر شهرها شاهد رکود هستیم می بینیم که در افتتاح هایی که هر هفته به صورت ویدئو کنفرانس از سوی رییس جمهور انجام می شود پروژه های شهرداری مشهد نیز وجود دارد که این نشان دهنده تلاش مدیریت شهری برای توسعه شهراست .

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد:با هماهنگی و تعامل خوبی که میان شهرداری، شورای شهر و دستگاه های اجرایی وجود دارد برنامه ریزی کرده ایم تا با تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت های ملی ساماندهی حاشیه شهر سرعت بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد:با وجود تعامل و هماهنگی خوب در مشهد سعی کرده ایم تا توجه سطوح ملی را به عقب ماندگی های موجود در مناطق حاشیه شهر جلب کنیم و درآینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار