کد خبر: 1041456
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
همزمان با سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) ثبت‌نام از داوطلبان تصدی ۴۶۰ کرسی شوراهای اسلامی شهر در ۳۳ فرمانداری خراسان رضوی آغاز شد.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی صبح امروز با بیان این مطلب اظهار کرد: ۸۶ شهر در این استان دارای شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۷۷ شهر شورای پنج نفره، ۶ شهر شورای هفت نفره، ۲ شهر شورای ۹ نفره و یک شهر که مشهد باشد شورای ۱۵ نفره دارند.

محمد علی نبی‌پور افزود:به داوطلبان توصیه می‌شود برای پرهیز از تجمع در شرایط کرونایی در مکان فرمانداری‌ها و تسهیل فرآیند ثبت‌نام ابتدا از طریق برنامه موبایلی یا نسخه رایانه‌ای سامانه و یا در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پیش ثبت‌نام کنند و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

فرماندار مشهد هم در مراسم شروع به کار فرآیند ثبت‌نام انتخابات شوراها گفت:برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سالنی مجزا از سالن ثبت‌نام برای پیش ثبت نام در فرمانداری تدارک دیده شده است.

محمد رضا هاشمی افزود:در این دوره از انتخابات فرآیند ثبت‌نام فقط در مرحله تکمیل و ثبت نهایی پس از پیش ثبت‌نام در سالن اصلی ستاد انجام می‌شود.

وی فعالیت ثبت‌نام را به مدت هفت روز و ۷۷ ساعت دانست و ادامه داد:توصیه می‌شود پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان و یا سامانه اینترنتی پیش ثبت‌نام انجام شود.

فرماندار مشهد گفت:در سال آینده سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در این استان و شهرستان برگزار خواهد شد که امیدواریم در کمال سلامت و امنیت و با رعایت حق‌الناس مطابق رهنمود رهبر معظم انقلاب به وظیفه خود عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار