کد خبر: 1041454
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
دادسرای ارشاد تهران ضمن اعلام برخورد با گروه سازنده موزیک‌ویدئو‌های مستهجن مرتبط با خواننده خارج‌نشین، از اقدام قانونی برای پیگرد قضائی این خواننده توسط مراجع بین‌المللی خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: دادسرای ارشاد تهران اعلام کرد: در پی وصول گزارش‌های متعدد مبنی بر اظهار نگرانی گسترده مردم درباره انتشار ویدئویی سخیف و هنجارشکن از سوی یک خواننده خارج‌نشین، این مرجع قضائی متعهد می‌شود در صورت انتشار موزیک‌ویدئوی کامل ساسان حیدری ملقب به ساسی، ضمن اقدام قانونی برای پیگرد قضائی نامبرده در مراجع بین‌المللی، برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به‌اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی‌بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.

دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد بنا بر رسالت قانونی خود در صیانت از آرامش روانی و امنیت اخلاقی آن‌ها از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکند.

این اطلاعیه همچنین از برخورد با باند سازنده موزیک‌ویدئو‌های مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داده است.

دستگیری عوامل باند موسیقی همکار با «ساسی»

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار