کد خبر: 1041441
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، شمال غرب اصفهان معرفی شد؛
با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، استاندار اصفهان، مسئولین کشوری و استانی ضمن رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان، مرتضی ابراهیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE شهرک انرژی شمال غرب اصفهان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در آیین رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان در پالایشگاه اصفهان با اشاره به مطالعات صورت گرفته در منطقه و شناسایی تهدیدات پایه استان، برطرف کردن تهدیدات را جزو اولویت‌های استان توصیف کرد و گفت: این‌گونه طرح‌ها بر اساس سیاست دفاعی کشور و شناسایی تهدیدها و نقاط آسیب‌پذیر تدوین می‌گردد؛ تدبیر بر آن است که اشکالات اجرایی طرح‌های جامع نیز، در برنامه ۱۴۰۰ استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار اصفهان نیز طرح جامع پدافند غیرعامل استان را عامل تأمین امنیت پایدار و تضمینی برای پیشبرد اقتصاد استان دانست و گفت: طرح بسیار پخته و جامعی در دست داریم. این طرح برای مناطقی که ممکن است از جانب دشمنان قسم‌خورده انقلاب، تهدیدات احتمالی داشته باشد، بسیار مؤثر است.

عباس رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه دارای واحدهای متعدد و مهم صنعتی است و همچنین با عنایت به اهمیت حیاتی و راهبردی پالایشگاه اصفهان و سایر صنایع و شرکت‌های نفتی و شیمیایی مستقر در شهرک انرژی شمال غرب اصفهان و ضرورت ایجاد هماهنگی‌های مؤثر و منطقه‌ای در جهت استفاده بهینه از امکانات و تسهیلات موجود این شهرک و به‌منظور رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل و همچنین آمادگی مقابله با شرایط اضطراری ناشی از عوامل طبیعی و تهدیدات دشمن پایه، نیاز به فرماندهی و هماهنگی واحد داشت که در این راستا مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان به‌عنوان فرمانده ارشد انتخاب شد.

وی تصریح کرد: رسالت و مسئولیت ما ایجاب می‌کند در جهت ایجاد امنیت و آسایش روزافزون مردم اقداماتی انجام دهیم.

استاندار اضافه کرد: منطقه پالایشگاه اصفهان به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و امنیتی منطقه حساس و حائز اهمیتی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر