کد خبر: 1041193
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
با افتتاح پروژه اردوگاه معتادان متجاهر مشهد محقق شد
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با افتتاح مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد ظرفیت نگهداری این افراد در سطح استان به ۳۱۰۰ نفر خواهد رسید و این میزان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۸۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

محمدصادق معتمدیان در مراسم آغاز به کار مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد که با حضور فرماندار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی به دلیل همجواری با افغانستان، یکی از استان های درگیر با مواد مخدر است.

وی افزود:با توجه به هماهنگی همه ارگان های استان و حمایت های دستگاه قضایی عملکرد بسیار خوبی در این رابطه داشته ایم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سال جاری ۴۰ تن کشفیات داشته ایم، تصریح کرد: این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

معتمدیان با بیان اینکه تاکنون ۳۸۳ شهید تقدیم این راه شده است، تصریح کرد: در بحث ساماندهی معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام گرفته و برنامه هایی را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه امروز افتتاح چهار مرکز را در سطح استان خواهیم داشت، تاکید کرد: این چهار مرکز در شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار و قوچان قرار داشته و ظرفیت ۸۰۰ نفر برای نگهداری معتادان متجاهر در این مراکز وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد:از امروز با این افتتاح ظرفیت نگهداری این افراد در سطح استان به ۳۱۰۰ نفر خواهد رسید و این میزان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۸۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار