کد خبر: 1041156
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
سرپرست فرماندار شهرستان چهار باغ خبرداد
سرپرست فرماندار شهرستان چهار باغ استان البرز از آزادسازی ۱۲۷ هکتار از اراضی مرغوب در منطقه لشکر آباد این شهرستان خبر داد.

قدرت الله شمیرانی افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها با اخذ دستور از مقام قضایی این اراضی روز گذشته رفع تصرف شد.

وی اظهار داشت: اجرای این احکام با حضور نماینده دادستانی چهارباغ ، نماینده فرمانداری و شهرداری چهارباغ ، پلیس پیشگیری از جرم و با همکاری دستگاه های خدمات رسان انجام شد.

شمیرانی ادامه داد: در راستای اجرای قانون ۲۵۰ مورد تفکیک و دیوارکشی در حال ساخت به مساحت پنج هزارو ۲۵۰ مترمربع ، ۴۰ مورد بنای در حال ساخت به مساحت ۶ هزار متر مربع ، ۴۵ مورد محوطه سازی و شن ریزی به مساحت تقریبی ۱۵ هزار مترمربع، ۴۲ مورد انباشت مصالح، ۱۷ مورد فونداسیون به مساحت تقریبی ۲ هزارو۶۰۰ مترمربع ، استخر و گودبردادی غیرمجاز ۴۲ مورد به مساحت تقریبی سه هزار و۵۰۰ متر مربع ، استقرار کانکس چهار مورد به مساحت تقریبی ۱۵۰ متر مربع بر اساس حکم مقام قضایی تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم به ذکر است که بیش از ۱۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق توسط نمایندگان اداره متبوع به دستور نماینده دادستان چهارباغ جمع آوری شد.

شمیرانی گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، این امر به عنوان یکی از سیاست های مهم فرمانداری در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه دادستان شهرستان نیز همراهی خوبی برای برخورد با تخریب باغات ، ساخت و سازهای غیرمجاز دارند که این امر سبب تشدید برخوردها شده است.

وی تاکید کرد: تیم های گشت فرمانداری و جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

چهارباغ با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به تازگی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار