کد خبر: 1041033
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
نایب رئیس شورای شهر تهران از جریمه ۳۵۰ میلیارد تومانی تهرانی‌ها به دلیل قطع درختان از زمان فعالیت شورای پنجم خبر داد و گفت: با استفاده از پول جریمه‌ها ۱۷ باغ را به بوستان عمومی تبدیل کردیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره افتتاح دو ایستگاه جدید مترو در پایتخت، اظهار داشت: اخیرا دو ایستگاه مترو دولاب و میدان قیام در پایتخت پس از مدت‌ها افتتاح شد و امیدواریم با آزادسازی باقیمانده اوراق مشارکت و وفای دولت به تعهدات قانونی‌اش در حوزه کمک به ساخت و ساز مترو شاهد افتتاح ایستگاه‌های بیشتر باشیم.

وی افزود: در صورت تحقق این مسأله واگن‌های بیشتری به خطوط حمل و نقل ریلی پایتخت اضافه خواهد شد و امکان فاصله‌گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا نیز محقق می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال گفت:‌با توجه به اینکه بخش مهم و قابل توجهی از مردم به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا سفر نخواهند داشت باید به منظور پیشگیری از وقوع تجمعات و گسترش بیماری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی ویژه‌ای را در نظر گرفت تور‌های تهران‌گردی مشابه سابق امکان فعالیت ندارند و باید از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده شود.

امینی تأکید کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید برنامه‌های مناسبی را در همین راستا اتخاذ کند تا شهروندان بتوانند هویت تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و جغرافیای تهران را به صورت مجازی بشناسند.

وی در مورد موضوع گسترش فضای سبز در پایتخت گفت: شورای پنجم از دغدغه‌های آن ممانعت از قطع بی‌رویه و غیرقانونی درختان جهت ساخت برج و آسمان‌خراش بوده است. در این دوره از فعالیت شورا بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان از محل جریمه قطع درختان و کمیسیون ماده ۷ دریافت شده که نتیجه آن تملک و تبدیل ۱۷ باغ به بوستان عمومی در مناطق با سرانه فضای سبز کمتر بوده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز درختکاری گفت: این روز در واقع یک تلنگر و زنگ هشدار به ما است که بیش از پیش مراقب طبیعت و اطراف خود باشیم و به نظرم نباید کاشت درخت و جلوگیری از قطع درختان را صرفا محدود به روز درختکاری بدانیم.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
1
شهرداری ناحیه 2 منطقه 17 تهران درختان جلوی منزل ما را قطع کرد و تمام واحدهای مسکونی آپارتمان ما(8) واحد را جریمه کرد !
هر چقدر داد و فریاد کردیم که درختان را خودتان در جلوی چشم ما قطع کردید زیر بار نرفتند که نرفتند!
4 ماه دوندگی به هیچ کجا نرسید و بلاخره با راهنمایی یک شیر پاک خرده ای رفتم و از شهردار منطقه وقت ملاقات گرفتم و همه چیز را برای شهردار توضیح دادم و شهردار دستور کتبی داد که با این بخت برگشتگان کاری نداشته باشید اما ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار