کد خبر: 1040928
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۱۲ بیمار جدید کووید۱۹، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: در این مدت ۸۲ بیمار جان خود را از دست دادند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۵۹۴ نفر رسید.

لاری بیان داشت:خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۷۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۱۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

وی متذکر شد:شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار