کد خبر: 1040915
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش زنان در پیروزی انقلاب وایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: زنان در دفاع از انقلاب و خاک کشور تاریخ ساز بودند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در یادواره 17هزار شهید و جانباز زن، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای بانوی استان لرستان، گفت: 473 شهید و 371 جانباز زن در استان لرستان در دفاع و تداوم انقلاب اسلامی  نقش آفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش بانوان در عرصه های انقلابی به ویژه دوران دفاع مقدس و همراهی آنان با رزمندگان اشاه کرد و افزود: زنان در دفاع از انقلاب و خاک کشور تاریخ ساز بودند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در پشتیبانی جبهه های نور علیه ظلمت و هم در رزم همراهی خوبی داشتند و مردم لرستان جزو اولین افرادی بودند که با آغاز جنگ هشت ساله خود را به نقاط مرزی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب وایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ادامه داد: نقش بانوان عیان و آشکار بود و نقشی حماسی و عاطفی بود.

وی نقش حماسی بانوان را برخواسته از شجاعت، غیرت و جوانمردی دانست و افزود: بعد عاطفی و مادری در کنار یکدیگر قرار گرفت و ما را تا این مقطع از تاریخ رسانید.

پیام شهدا را به گوش همگان برسانیم

امام جمعه خرم آباد با اشاره به بعد حماسی و عاطفی زنان یادآور شد: بانوان در پشتیبانی از  جبهه های نور علیه ظلمت و همراهی با رزمندگان اسلام حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه ما این است که سخن شهیدان را به گوش آنانی که سخن شهدا را نمی شوند، برسانیم، گفت: امروز پیام شهدا به ما این است که از گذشته  و صدمه و جراحتی که دیدید ناراحت نباشید و نسبت به آینده هم ترس نداشته باشید و راه را ادامه بدهید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی به محور مقاومت رسیده است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی به این باور و خودکفایی رسیده ایم که در برابر دشمنان سینه سپر می کنیم و حرف ها بر گفتن داریم.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار