کد خبر: 1040899
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
وضعیت اقتصادی کشور باعث شده که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط بدی قرار گیرند و آنچه را که دریافت می‌کنند کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشور باعث شده که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط بدی قرار گیرند و آنچه را که دریافت می‌کنند کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.
محمد رشیدی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جوان آنلاين افزود: در کمسیون تلفیق مبلغ 83 هزار تومان به حقوق مستمری بگیران اضافه شده است.
رشیدی با بیان اینکه اکنون مبلغ پایه دریافتی به 150 هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: با دریافت 120 هزار تومان یارانه نیز مبلغ دریافتی مستمری بگیران به 270 هزار تومان خواهد رسید.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: امیدواریم در صحن علنی مجلس پیشنهاد کمیسیون تلفیق در مورد افزایش مستمری خانواده‌های تحت حمایت به تصویب برسد.
وی بيان داشت: با مستمري فعلي كه مددجويان زيرپوشش كميته امداد و بهزيستي دريافت مي‌كنند بايد گفت خطر فقر مطلق براي اين افراد وجود دارد، هرچند افزايشي كه براي مستمري اين افراد در مجلس مطرح شده بازهم نمي‌تواند از مشكلات آنان بكاهد.
این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: نباید موضوع توانمندسازی مددجویان را نیز فراموش کرد، باید با افزایش سطح توانمندسازی آنان، بتوانیم در بهتر شدن زندگی این عزیزان نقش مهمی را ایفا کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الیاس سفیعئ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
مستمری خیلی کم است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار