کد خبر: 1040859
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با رییس واحد صنعتی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: کار جهاد دانشگاهی در آموزش یک سرمایه گذاری است وهزینه نیست ،چون تربیت نیروی انسانی در هر توسعه ای لازم است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  ، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روزدوشنبه 11 اسفند 1399در دیدار با مرتضی تیموری رییس واحد صنعتی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: کار جهاد دانشگاهی در آموزش یک سرمایه گذاری است وهزینه نیست ،چون تربت نیروی انسانی در هر توسعه ای لازم است.

وی با ابراز رضایت از وجود ظرفیت های فرهنگی و علمی در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و استقبال از همکاری های مشترک بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جهاد دانشگاهی در زمینه های فرهنگی گفت: در خصوص موضوع نیاز سنجی فرهنگی این آمادگی وجود دارد تا در این زمینه فعالیت ها و برنامه هاریزی های لازم صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام معتمدی در این زمینه تصریح کرد : لازم است کارگروه مشترکی از متخصصین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی در حوزه ی نیاز سنجی فرهنگی ایجاد و با انجام بحث های تخصصی و کارشناسی شده مقدمات عملیاتی شدن دیدگاه های مشترک در این زمینه فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و همانطور که در قرآن کریم آمده است : مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا هر کس نفسی را حیات بخشد  مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده ، اظهار داشت:نیروی انسانی هرچه طی آموزش ها توانمند تر وآگاه تر بشوند در خصوص بهره وری می تواند موفق تر باشد.

همچنین مرتضی تیموری رییس واحد صنعتی جهاد دانشگاهی اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و حوزه های دیگر واحد، با تاکید بر این که قسمت عمده ای از فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه ی فرهنگی می باشد، در خصوص همکاری بیش از پیش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام آمادگی نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر