کد خبر: 1040858
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
سومین جلسه کارگروه تخصصی توسعه قرآن و عترت ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به  نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سومین جلسه کارگروه تخصصی توسعه قرآن و عترت ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان ،ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رجب در خصوص اهمیت موضوع قرآن و عترت و نحوه بیان ظرفیت‌های موجود این حوزه در شورای فرهنگ عمومی، جدیت در خصوص بانک اطلاعات مربوط به اصحب و فعالان قرآنی از طریق شورای فرهنگ عمومی نکاتی را بیان کرد.

وی گفت : بانک اطلاعات موسسات قرآن و عترت استان اصفهان کار بسیار بااهمیت وفاخر است که با هدف دستیابی به یک جامعه اطلاعاتی به روز و با موضوع ساماندهی و خدمتگزاری هر چه بیشتربه اصحاب قرآن  ، لازم است تشکیل شود.

حجت الاسلام معتمدی با تاکید براینکه در این خصوص لازم است کار علمی و دقیق با افق 10ساله در سطح ملی انجام شود و تمام مراحل انجام آن بصورت گام به گام توسط اعضا کار گروه تقسیم وانجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان سخنان خود پیشنهاد داد تا اتحادیه موسسات قرآنی استان به عنوان محور در این زمینه باهمکاری سایر دستگاه ها و نهاد و ادارات وسازمان های عضور در اسرع وقت پروپزال علمی را آماده ودر جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی استان به تایید وتصویب شورای فرهنگ عمومی استان برسد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل در این جلسه با  اشاره با تعداد ثبت نام کنندگان در بیستمین آزمون قرآن وعترت استان اصفهان را دراین نزمینه دارای رتبه اول درکشور اعلام نمود.

در ادامه هریک از مدعوین به ارائه دیدگاه ، پیشنهادات ونظرات کارشناسی در خصوص دستور جلسه پرداختند

خاطرنشان می‌شود، سومین جلسه کارگروه توسعه قرآن و عترت ذیل شورای فرهنگ عمومی استان با حضور مدعوین13 اسفند ماه 1399در دفتر مدیرکل برگزار شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر