کد خبر: 1040841
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کتاب «در میان سرخپوست‌ها»؛ خاطرات شفاهی دانشجویان عدالتخواه کشور بولیوی، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کتاب «در میان سرخپوست‌ها»؛ خاطرات شفاهی دانشجویان عدالتخواه کشور بولیوی، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

بنابراین گزارش، در بخشی از این کتاب که تحقیق‌وتدوین آن برعهده احسان دهقانی و امین سردارآبادی بوده است و نیز اولین عنوان ناشر در رده تاریخ شفاهی «جنبش دانشجویی» شمرده می‌شود، چنین می‌خوانیم: «در آن آفتاب ملایم پاییزی، لباس‌های رنگارنگ مردم جلوه خاصی دارد. همه جا پر از رنگ است؛ لباس‌های رنگی، پرچم‌های رنگی. مردم محلی با همان لباس‌های سخت‌پوش و پر از جزئیات حاضر شده‌اند. بعضی‌ها چیزی شبیه اسپند دود کرده‌اند و میان مردم می‌چرخند. چند نفری با لباس و آرایش سرخپوستی در محوطه ورزشگاه هستند. حضورشان کاملاً جلب توجه می‌کند و خیلی‌ها می‌خواهند با آن‌ها عکس بگیرند. یکی از سرخپوست‌ها با لباس عجیب محلی مرا می‌بیند و به سمتم می‌آید. می‌خواهد عکس بگیرد. خنده‌ام می‌گیرد و عکس می‌گیریم. سوژه عکس دیگران، مرا سوژه عکس خودش کرده است. ظاهراً در آن جمع، من از او هم عجیب‌ترم!»

کتاب «در میان سرخپوست‌ها»، در ۱۹۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۲۷ هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه آن، علاوه بر کتابفروشی‌ها، می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab. ir نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند، همچنین در صورت نیاز می‎توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ تماس بگیرند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
afra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
کتاب خوبی باید باشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار