کد خبر: 1040768
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
سرمربی تیم ملی وزنه برداران پارالمپیکی با ابراز رضایت نسبت به عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: بعد از ۲ سال دوری از مسابقات، عملکرد وزنه برداران از نظر رکوردی راضی کننده بود.
علی اصغر رواسی در گفتگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور که به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری که بعد از ۲ سال به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان در سالن وزنه برداری فدراسیون برگزار شد از نظر کیفی راضی کننده بود، اما از لحاظ کمی تعداد وزنه برداران شرکت کننده راضی کننده نبود.

وی با اشاره به عملکرد خوب وزنه برداران تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: با وجود این که ۲ سال شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نبودیم، اما رکورد‌های ثبت شده توسط وزنه برداران تیم ملی راضی کننده و خوب بود.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با بیان این که جای سیامند رحمان در این مسابقات خالی بود، گفت: جای سیامند نه تنها در وزنه برداری ایران بلکه در دنیا خالی است. امیدوارم در آینده وزنه بردارانی را شناسایی کنیم که در فوق سنگین به رکورد او نزدیک باشند.

رواسی همچنین پیرامون این پرسش که چقدر منصور پورمیرایی می‌تواند جانشین مناسبی به جای سیامند رحمان در توکیو باشد، تصریح کرد: بهترین رکورد پورمیرزایی در گذشته ۲۷۷ کیلوگرم بود که فکر نمی‌کنم الان این رکورد را ثبت کند، در بهترین حالت شاید بتواند وزنه‌ی ۲۵۰ کیلوگرم را بزند.

وی ادامه داد: به خاطر کرونا شاید از لحاظ کمی عقب افتادیم، اما از نظر کیفی سطح وزنه برداری خوب است. به هر صورت باید تلاش کنیم تا بازی‌های پاراآسیایی چین وزنه برداران بیشتری را شناسایی و تربیت کنیم.

رواسی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکو در پارالمپیک توکیو هستید، افزود: شرایط وزنه برداران پارالمپیکی خوب است و امید زیادی برای کسب سکو در توکیو داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار