کد خبر: 1040742
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
رییس مرکز تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
لیلا لندی گفت: نخستین رویداد مد پایدار زمستان 99 با برند "مُدیافت" با هدف ایجاد حس مسئولیت در قبال محیط زیست برگزار می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری،کمیسیون فرهنگی شورای شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه ای، محیط زیست، اتاق بازرگانی، دانشگاه علمی کاربری استان و دانشگاه آزاد واحد اصفهان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی و موسسه مدیافت در نظر دارد نخستین رویداد مد پایدار زمستان 99 با برند "مدیافت" را در این شهر برگزار کند.

وی افزود: فراخوان این جشنواره از یکم اسفندماه در سه محور طراحی کیف و کفش، زیورآلات و لباس اجتماع برای خانم ها و آقایان اعلام شده که دبیر و مجری طرح آن آفاق امیریان از موسسه مدیافت است.

لندی ادامه داد: ایجاد حس مسئولیت در قبال محیط زیست، ایجاد انگیزه برای حفاظت در محیط زیست دربخش صنعت لباس و استفاده مجدد از پارچه و پوشش های بازیافتی و برگردان به چرخه مصرف، معرفی طراحان به بازار کار از جمله اهداف این فراخوان است.

وی تصریح کرد: طراحان لباس و افرادی که در مرحله فراخوان ثبت نام کرده اند در روزهای 15، 16 و 17 اسفندماه در قالب یک کارگاه اجرایی به تبدیل لباس، کیف و کفش یا زیورآلات به کالاهای قابل استفاده اقدام خواهند کرد.

رییس مرکز تخصصی بانوان آفتاب  وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اذعان نمود: داوری این جشنواره، 18 و 19 اسفندماه انجام و در هر محور سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب می شوند؛ مراسم اختتامیه رویداد نیز 20 اسفند برگزار شده و از 9 نفر منتخب با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ دبیرخانه جشنواره مد پایدار، مرکز تخصصی بانوان آفتاب است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، کوچه 62 آفتاب مراجعه کرده و یا با شماره 34468112 تماس حاصل کنند.

،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر