کد خبر: 1040624
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «مادر مبارزان» کتابی متفاوت از مبارزات هوشمندانه حضرت زهرا (س) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملاً نامحسوس با سوءاستفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیا‌طلبی برخی از صحابه، جامعه نوپای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول (ص) تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه‌گذاری بدعتی کور، خلافت را- که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل نمود و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرت‌گیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب (ع) - که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت- منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟ پاسخ به این سؤالات را می‌توان در کتاب منحصربه‌فرد مادر مبازاران دریافت. مادر مبارزان کتابی تحلیلی و گذرا بر مبارزات هوشمند حضرت زهرا (س) است. این کتاب که برگرفته از دروس تطبیقی حجت‌الاسلام مهدی طائب است به کوشش حامد دلاوری به رشته تحریر درآمده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود. علاقه‌مندان جهت تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی ir.nashreshahidkazemi. یا سایت ir -manvaketab مراجعه و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ آن را تهیه نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار