کد خبر: 1040544
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
همزمان با بیست و دومین همایش ملی صنعت معدن و خدمات سبز که در تهران و با حضور نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلانتری رئیس سازمان محیط زیست، تجریشی معاون انسانی سازمان محیط زیست و فعالان حوزه صنعت، معدن و محیط زیست برگزار شد و بدلیل شرایط کرونا، مراکز استان‌ها بطور ویدیو کنفرانس از سراسر کشور حضور داشتند، در اداره کل محیط زیست کرمان از مس شهید باهنر به عنوان واحد صنعتی و معدنی موفق استان در حوزه محیط زیست با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.
در این جلسه شاکری مدیر کل محیط زیست استان کرمان با اهدا لوح از مس شهید باهنر به نمایندگی از ریاست سازمان محیط زیست کشور به خاطر انجام فعالیت‌های زیست محیطی و فرهنگی دراین حوزه مهم تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است همزمان با این رویداد سومین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با رویکرد تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور در تهران برگزار و در آن مس شهید باهنر مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس همین گزارش در سال جهش تولید به منظور ارتقاء سطح برنامه‌های اقتصادی با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و افزایش احساس مسئولیت در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی که شرکت‌ها و سازمان‌ها در آن فعالیت می‌کنند سومین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی در محل مرکز همایش‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار و طی آن از مدیرعامل مس شهید باهنر تجلیل بعمل آمد.
توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص رسالت مسئولیت اجتماعی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه، همچنین ارتقاء سطح مشارکت سازمان‌ها در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت پذیری اجتماعی، نقش مسئولیت‌پذیری اجتماعی در ایجاد بازار کسب و کار و توسعه مهارت‌های فردی و سازمان و نهادینه سازی مفهوم مسئولیت‌پذیری اجتماعی در اقتصاد ایران با تکیه بر سند چشم انداز ۱۴۰۴ از جمله اهداف این اجلاس بوده است.
گفتنی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران، ارتقاء تولید و توسعه محیط کار سالم و رویکرد خلاقانه و مدبرانه، عملکرد مدیریت مس شهید باهنر، شایسته تقدیر و در آبان ماه امسال از سوی محمد صادقیان مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی لوح تقدیر به ضیائی مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

مس شهید باهنر در کارنامه فعالیت‌های حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی و محیط زیست دارای افتخارات کشوری و استانی متعددی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار