کد خبر: 1040539
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:
سیروس منتظم گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان مبارکه با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سیروس منتظم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه در خصوص ویژه برنامه‌های سالروز میلاد نحضرت علی (ع) در شهرستان مبارکه اظهار داشت:  با توجه به شیوع کرونا و وضعیت نامناسب موجود برگزاری برنامه‌های حضوری برای برگزاری جشن و مراسم به حداقل رسیده است.

وی افزود: در این زمینه عمده فعالیت‌ها در فضای مجازی دنبال شد و در زمینه برگزاری اعتکاف نیز شهرستان مبارکه در پویش سراسری "فرصت انس" شرکت کرده و این مراسه با برنامه ریزی صورت گرفته در منازل انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه در ادامه با بیان اینکه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) توزیع یک هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شهرستان تامین شده است، ابراز داشت: ارزش هر بسته 300 هزار تومان برآورد شده است.

وی همچنین به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان به مناسبت روز پدر و میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یک هزار پرس غذا  در امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه طبخ و بین نیازمندان توزیع ‌شد.

منتظم در ادامه با اشاره به تامین سه سری جهیزیه کامل برای نوعروسان نیازمند شهرستان اشاره کرد و گفت: کمک هزینه خرید جهیزیه نیز به خانواده‌های نیازمند هدیه شد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که همه این اقلام با همکاری مرکز افق امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه تامین شده و روز پنجشنیه با حضور مسئولان شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر