کد خبر: 1040528
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
فرمانده انتظامي شهرستان نجف آبا:
سرهنگ "محمدحسين باباكلاني"، با اشاره به دستگيري يک سارق مغازه گفت: گوشي به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسايي و دستگيري اين سارق شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان "نجف آباد"در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: روز گذشته يکي از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110، خبر از وقوع يک فقره از محل كسب خود را اعلام کرد.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، تيمي از ماموران كلانتري 18 براي رسيدگي وارد عمل شده و پس از اعزام به محل، محدوده سرقت را بررسي کردند.

سرهنگ باباكلاني از كشف يك گوشي تلفن همراه در محل سرقت خبر داد و گفت: در بررسي ها مشخص شد اين تلفن همراه متعلق به سارق است که در محل به جا گذاشته است.

اين مقام انتظامي ، تصريح کرد: در بررسي هاي انجام شده متهم شناسايي و با هماهنگی قضائي، ماموران جهت دستگيري متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ باباكلاني از دستگيري متهم در مخفيگاهش خبر داد و گفت: متهم به کلانتري منتقل و در تحقيقات انجام شده و روبرو شدن با مستندات پليس لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبني بر سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان از معرفي متهم به مراجع قضائي خبر داد به شهروندان توصيه كرد: در صورت سرقت از واحد صنفي آنان از تردد افراد به محل وقوع جرم جلوگيري و مراتب را سريعاً به مرکز فوريت هاي پليسي با شماره 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار