کد خبر: 1040527
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
شهردار اصفهان:
مردم ولایت مداروشهیدپروراصفهان درروزهای اخیرشاهد حرکتهای ناپسند عوامل مدیریت شهری پایتخت فرهنگ وتمدن ایران اسلامی شدند ،مسائلی که در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود همه فراز و نشیب های سیاسی که درمرکزثقل کشور وجود داشته است، بی سابقه بود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،دکترقدرت‌اله نوروزی صبح سه شنبه درآخرین نشست خبری پایان سال 99 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص اشتباه رخ داده در زمینه انتخاب نام شهدا بر سردرسرویس بهداشتی‌ پارک شهدای شهرداری اصفهان باید توجه داشت در این زمینه معاون خدمات شهری و حراست شهرداری پیگیری فوری انجام دادند و این اشتباه سهوی را مدیریت کردند.

نوروزی با بیان اینکه این عمل ناپسند باید به شدت پیگیری و برخورد شود، ادامه داد: در این زمینه برخورد خوبی صورت گرفت و باید در این زمینه اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد.

شهردار اصفهان ابرازداشت: بسیاری از کارکنان شهرداری وابسته به خانواده شهدا هستند و بنده به نمایندگی از شهرداری از همه خانواده معظم شهدا عذرخواهی می‌کنم و اجازه نخواهم داد در حوزه مسئولیت من چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی با بیان اینکه ما و خانواده شهدا و فرزندان شهدا این موضوع را مطرح می‌کنیم که اجازه نمی‌دهیم از کسی از بیرون از اشتباه پیش آمده بهره برداری کند، افزود: امروز انسجام داخلی امری ضروری و اساسی است و همه باید به این امر توجه داشته باشند و همه باید مراقبت بیشتری داشته باشیم تا شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

نوروزی گفت: بر اساس قانون و انصاف و بر اساس آنچه اتفاق می‌افتد همه پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر قانون و شورا را قبول داریم باید اجازه دهیم این نهاد فعالیت خود را ادامه دهد و اگر نقدی را هم داریم در مسیر خود اعلام کنیم.

شهردار اصفهان در ادامه در خصوص نامگذاری خیابانی به نام آیت الله طاهری و درخواست ارتش برای تغییر نام این خیابان به نام شهید آیتی اظهار داشت: در این زمینه درخواست ارتش بعد از اعلام شورای نامگذاری بوده و ما پیشنهاد دادیم که در منطقه گل نرگس خیابان جدیدی در دستور کار است که نام آن را با مصوبه شورا به نام این شهید نامگذاری خواهیم کردوچنانچه خانواده شهید آیتی اگر درخواست دیگری هم در خصوص نامگذاری داشته باشند مورد استقبال قرار خواهیم داد.

نوروزی در خصوص تغییر ورودی گلستان شهدای اصفهان نیز اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که سالن اجتماعات این مکان را افتتاح کردیم، امام جمعه اصفهان در این زمینه درخواست آزادسازی را داشتند و ما با آزادسازی صورت گرفته حصارهایی را برداشتیم، با توجه به توسعه صورت گرفته ورودی‌هایی را در دستور کار داریم چرا که این ورودی‌ها نیاز گلستان شهدا است.

وی گفت: در نظر داریم در گلستان شهدا پیرایش‌هایی را داشته باشیم، این پروژه در نزدیکی قبر آیت الله طاهری نیست، همه نظرات در خصوص سیاسی بودن تغییر ورودی اشتباه است و نباید این موضوعات مطرح شود.

وی در ادامه در خصوص نامگذاری معابر شهری در شهر اصفهان اظهار داشت: ما در این زمینه اعتقاد زیادی به شهدا داریم و اگر درخواستی در زمینه نام شهدا داشته‌ایم اولویت ما در این زمینه بوده است.

شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: در این زمینه برای نامگذاری تقاطع به نام پل سردار شهید سلیمانی نام یک پروژه را به نام این شهید بزرگوار تغییر داده‌ایم و در این زمینه تاکنون کوتاهی نداشته‌ایم .

شایان ذکر است قدرت اله نوروزی باسابقه بیش از 30 ماه حضورمستمردرجبهه‌های جنوب، کردستان، مناطق سیستان و بلوچستان و لبنان وهمچنین سابقه اوبه عنوان مسئول پایگاه بسیج و مسئول عملیات و مربی در شهراصفهان وسابقه مجروحیت و جانباز 25 درصدی در دفاع مقدس چطوراجازه می دهد افرادی نسبت همسنگران شهیدش نام افتخارآفرین آنان و شهدای گران قدرمدافع حرم را به سخره بگیرند تا این مدیر بسیجی مجبور شود پس از واکنش مردم در اشتباه رخ داده در جمع خبرنگاران از خانواده شهدا و مردم اصفهان عذر خواهی کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر