کد خبر: 1040323
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز خبرداد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: مردم برای دریافت نهال رایگان بایستی به محل‌های اعلام شده همچون مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌ها و یا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری مراجعه کنند.

حامد فرضی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته درختکاری امسال (۱۵ الی ۲۱ اسفند)، ۵۰۰ هزار اصله نهال بین مردم، نهادهای دولتی و واحدهای بخش خصوصی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نهال‌ها به صورت‌های مختلف بین متقاضیان توزیع می‌شود، گفت: نهال‌ها به سه صورت رایگان، انعقاد تفاهم نامه و محاسبه هزینه بین متقاضیان توزیع می‌شود.

فرضی اضافه کرد: در این هفته بیش از ۳۰ گونه نهال بومی جنگلی و فضای سبز شامل داغداعان، زرشک جنگلی، اقاقیا،‌ سرو نقره‌ای، سنجد، بادام جنگلی، کاج تهران، زبان گنجشک و شیر خشت توزیع می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: نهادهای دولتی در صورت آماده بودن عرصه مورد نظر می‌توانند تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های مربوطه و ارائه درخواست نسبت به دریافت نهال اقدام کنند.

فرضی تاکید کرد: متقاضیان بخش خصوصی هم می‌توانند با مراجعه به اداره کل منابع طبیعی استان و محاسبه هزینه تحویل نهال که توسط کانون رسمی کارشناسان دادگستری تعیین شده و واریز وجه، با ارایه حواله مورد نظر نهال‌های درخواستی را تحویل بگیرند.

مدیرکل منابع طبیعی البرز با اشاره به محل تحویل نهال‌ها به ادارت دولتی و بخش خصوصی گفت:متقاضیان برای دریافت نهال با در دست داشتن حواله باید به نهالستان بزرگ کرج مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در صورتی که که این نهادها بیش از ۱۰۰ اصله نهال درخواست کنند، کارشناسان منابع طبیعی برای بازدید به عرصه مورد نظر مراجعه و در صورت مهیا بودن شرایط کاشت نهال تفاهم نامه‌ای را منعقد می‌کنند.

این مسئول با اشاره به شرایط تحویل نهال به شهروندان عادی افزود: مردم برای دریافت نهال رایگان بایستی به محل‌های اعلام شده همچون مصلی‌های نماز جمعه شهرستان ها و یا ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار