کد خبر: 1040200
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، نسبت به آرامش قبل از طوفان کرونا هشدار داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: خسرو صادق نیت، درباره میزان مراجعه کنندگان کرونایی گفت: در بیمارستان امام خمینی (ره) از حدود سه ماه گذشته روند کاهشی جدی داشتیم و این روند از تقریباً از دو ماه گذشته ثابت مانده است، ولی از حدود سه هفته گذشته با افزایش مختصر رو به رو شدیم.

وی افزود: میزان مراجعه کنندگان ما از حدود ۸۰۰ نفر به حدود ۳۰ نفر رسیده بود که در سه هفته گذشته در حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر ثابت مانده است و در دو روز گذشته مورد فوتی نداشتیم.

صادق نیت با اشاره به اینکه این شرایط می‌تواند آرامش قبل از طوفان باشد، اضافه کرد: باید مراقب باشیم و این شرایط نشان دهنده این است که مردم تهران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: تاکنون سه موج کرونا را تجربه کردیم، ولی در حال حاضر خیلی از راهکار‌های مؤثر برای درمان بیماری کرونا شناسایی شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: هر زمانی که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند اثر آن را شاهد بودیم و هر زمان که توجه مردم نسبت به شیوه نامه‌ها کمتر شد شاهد موج بعدی بودیم.

وی افزود: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند از این شرایط عبور خواهیم کرد، ولی اگر مثل اردیبهشت و خرداد امسال موضوع را ساده انگاری کنیم خطر به شکل جدی‌تر بازمی گردد و ویروس‌های جهش یافته می‌توانند خطرآفرین باشند.

صادق نیت درباره تغییر علائم بیماری کرونا گفت: تاکنون علائم، تفاوت جدی نداشته است، ولی شدت انتقال ویروس انگلیسی مشکل اصلی است که امکان دارد موج چهارم را با قدرت بیشتری ایجاد کند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار