کد خبر: 1040191
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی:
وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: اجرای ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه ‌گذاری گردشگری در اردبیل نتیجه عملکرد مناسب مسئولان استانی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی و غرفه استان اردبیل اظهار داشت: اجرای 40 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه ‌گذاری گردشگری در اردبیل نتیجه عملکرد مناسب مسئولان استانی است که به یقین با این اقدامات اردبیل قطب جدید گردشگری کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: با همت همه‌جانبه‌ای که مسئولان استان اردبیل داشته‌اند، بیش از 40 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل در حال انجام است.

مونسان ادامه داد: با اقدامات اساسی و بهره‌برداری از پروژه‌ها و تامین زیرساخت‌های گردشگری که در استان انجام گرفته است به یقین اردبیل قطب جدید گردشگری کشور خواهد شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: با افتتاح هتل‌های پنج‌ستاره و پروژه‌های شاخص گردشگری، امیدواریم اردبیل میزبانی شایسته‌ای به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 داشته باشد.

مونسان با قدردانی از اقدامات قابل توجه  انجام شده در حوزه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: تداوم این اقدامات از جمله انتظارات از مجموعه میراث‌فرهنگی استان اردبیل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر