کد خبر: 1040186
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا صورت گرفت؛
وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا که با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا در حال برگزاری است، روز جمعه در اولین روز خود با مشارکت حدود 700 متخصص داخلی و خارجی برگزار شد.

این وبینار امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت آنلاین برگزار می شود و بیمارستان رضوی در ایران و انجمن TOBI در ایتالیا برگزارکنندگان آن هستند. در اولین روز این کنگره بین المللی، دو عمل زنده آنژیوپلاستی در ایتالیا انجام شد و 700 پزشک متخصص در سراسر جهان روند انجام آن را به صورت آنلاین دنبال کردند.

این دو عمل زنده روی بیمارانی انجام شد که رگ های آن ها دچار گرفتگی زیاد بود و به طور معمول امکان عمل آنژیوپلاستی برای آنها امکان پذیر نیست اما در این وبینار، این عمل های جراحی با موفقیت انجام شد.

همچنین در اولین روز این وبینار، 4 عمل ضبط‌شده (live in the box) که در گذشته توسط اساتید ایرانی انجام شده بود، پخش و درباره آنها بحث و گفت‌وگو شد. هیئت علمی نخستین روز این وبینار دو روزه شامل متخصصانی از کشورهای ایران، ایتالیا، انگلستان و اسپانیا بودند.

در این وبینار بین المللی که دومین روزز آن 22 اسفندماه برگزار خواهد شد، علاوه بر انجام عمل‌های جراحی زنده، تازه ترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی کم تهاجمی‌تر توسط متخصصان داخلی و خارجی بررسی می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار